فرماندار رستم:

مهمترین حوزه سالم سازی روح و جسم برای جوانان ورزش است

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۵:۰۷
کد خبر: ۷۹۲۱۵۶
مهمترین حوزه سالم سازی روح و جسم برای جوانان ورزش است
فرماندار رستم گفت : مهمترین حوزه تفریحی وسالم سازی روح و جسم برای جوانان ورزش است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سید ابوطالب حسینی با بیان اینکه ورزش مهمترین حوزه تفریحی و در جهت سالم سازی روح و جسم برای جوانان است افزود : شش سال مدیریت پیرانی زمان مناسبی برای یک مدیر بوده است که این نشان از رضایت مندی مسئولان از عملکرد وی می باشد .
وی تصریح کرد : در ورزش رستم انصافا در این مدت زمان کوتاه انقلاب خوبی صورت گرفته است ولی کافی نبوده و برای رسیدن به وضعیت مطلوب همه ما باید رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان را همکاری و کمک نمائیم .
فرماندار رستم با بیان اینکه نیکنام از مدیران خوب و بومی شهرستان می باشد گفت : این تغییر و تحولات در ورزش شهرستان را به فال نیک می گیریم و جهت رسیدن به خواسته های اصلی در ورزش رستم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم .
حسینی در ادامه خاطرنشان کرد : ورزش می تواند با پر کردن اوقات فراغت جوانان نقش موثری در از بین بردن آسیبهای اجتماعی داشته باشد و به ازای هر مکان ورزشی که در این شهرستان ایجاد شود بطور حتم قهرمان پروری و روحیه پهلوانی هم در بین جوانان ترویج پیدا می کند و با توجه به اینکه تاکنون 6 چمن مصنوعی در این شهرستان ایجاد شده است از متولیان اداره کل انتظار داریم در افزایش سرانه ورزشی رستم از هیچ تلاشی دریغ نکنند .
وی با بیان اینکه توجه به ورزش همگانی می تواند قهرمانان و مدال آوران بیشتری را پرورش دهد اظهار داشت : مدیران در هر موقعیتی که باشند باید مستقل و تلاشگر بوده و فقط به فکر ایجاد خدمت و مرتفع کردن مشکلات مردم باشند .
فرماندار رستم همچنین ضمن تقاضا از مدیران استان جهت حضور در شهرستانها اظهار خاطر نشان کرد : تعامل بین روسای شهرستانی و مدیران ارشد استان می تواند زمینه ساز پیشرفت شهرستان در همه حوزه ها باشد و در حوزه ورزش هم که مطالبه گری مردم در سطح بالایی قرار دارد از همه عزیزان می خواهیم وقت بیشتری در سفر به شهرستان رستم بگذارند تا از نزدیک شاهاد مسائل و مشکلات این شهرستان باشند .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز