فرمانده انتظامی استان فارس:

کشف ۴۶۵ کیلوگرم تریاک در فارس

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۶:۵۷
کد خبر: ۷۹۳۶۲۲
کشف ۴۶۵ کیلوگرم تریاک در فارس
فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف 2 دستگاه خودرو و کشف 465 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک نفر قاچاقچی در شهرستان "نی ریز" خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت:بامداد امروز مأموران انتظامی شهرستان "نی ریز" با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر توسط 2 دستگاه پراید و وانت مزدا را در محور "سیرجان" به سمت "نی ریز" شناسایی کردند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی استان افزود: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و پس از ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به صورت محسوس و نامحسوس، در نهایت هر 2خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.
سردار "گودرزی" تصریح کرد: ماموران پس از مشاهده خودروی قاچاقچیان دستور ایست را صادر کردند که رانندگان بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران موفق شدند هر 2 خودرو را توقیف کنند، عنوان داشت: در بازرسی از آن خودروها ، 465 کیلوگرم تریاک کشف شد.
سردار "گودرزی" با بیان اینکه در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و به علت کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا یک نفر نیز متواری شد، ادامه داد: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری قاچاقچی متواری ادامه دارد و از شهروندان درخواست می شود در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر، هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از طریق تلفن 110 به خدمت گزاران خود در نیروی انتظامی فارس اطلاع دهند.
نظر شما