معدوم سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرمجاز در نی ریز

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۵:۴۵
کد خبر: ۷۹۴۱۷۱
معدوم سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرمجاز در نی ریز
مدیرگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از معدوم سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرمجاز در شهرستان نی ریز، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهندس «سیامک شمس» گفت: در بازدید کارشناسان بهداشت محیط شهرستان نی ریز از ابتدای سال تاکنون از واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی، ۷۰۰ کیلوگرم از انواع مواد فاسد و غیرمجاز جمع آوری و معدوم سازی شده است.
وی افزود: این مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته شامل انواع مواد خوراکی مانند شیرینی و کیک، پنیر پیتزا، پفک و چیپس بوده است.
مدیرگروه سلامت محیط دانشگاه، حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه را از اهداف اجرای طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی عنوان کرد و از برخورد جدی، قاطع و قانونی با واحدهای صنفی متخلف، خبر داد.
مسوول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نی ریز گفت: این حجم از مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته با حضور نماینده دادستانی و مسوولان بهداشت محیط شهرستان معدوم سازی شد.
مهندس «اکبر رحیمی» به مصرف کنندگان مواد غذایی، توصیه کرد تا در هنگام خرید، به تاریخ تولید و انقضای بسته بندی ها توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه بسته بندی تاریخ مصرف گذشته یا غیرمجاز، مراتب را در تماس با شماره ۱۹۰ به واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان، گزارش دهند
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز