کشف ۳۴۷کیلو مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در "داراب"

۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۱:۴۸
کد خبر: ۷۹۶۰۳۶
کشف ۳۴۷کیلو مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در داراب
فرمانده انتظامی استان از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و کشف 347 کیلو و 200گرم مواد مخدر در شهرستان "داراب" خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمد علی گودرزی" اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "داراب" با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد قاچاقچیان توسط یک دستگاه پژو پارس را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی کردند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و پس از ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به صورت محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: ماموران پس از مشاهده خودروی قاچاقچیان دستور ایست را صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان از خودرو پیاده و به سمت مأموران انتظامی اقدام به تیر اندازی کردند که پس از چند دقیقه درگیری مسلحانه، در نهایت متهمان که عرصه را بر خود تنگ می دیدند با استفاده از کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا اقدام به فرار کردند.
سردار گودرزی با بیان اینکه ماموران در پاکسازی از آن محل و بازرسی از خودرو قاچاقچیان، میزان 243 کیلو و 560 گرم تریاک و  103 کیلو و 640 گرم حشیش کشف شد، عنوان داشت: یک دستگاه سواری زانتیا که اسکورت محموله بود توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد.
سردار گودرزی در پایان با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد، هشدار داد: استان فارس هیچگاه جولانگاه قاچاقچیان مواد مخدر نخواهد بود و در صورت فعالیت منتظر برخورد قاطع پلیس باشند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز