درخشش عکاس خبرگزاری برنا استان فارس در جشنواره کشوری ابوذر

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۵۷:۰۰
کد خبر: ۸۰۱۳۶۵
درخشش عکاس خبرگزاری برنا استان فارس در جشنواره کشوری ابوذر
احمدرضا مداح عکاس توانمند خبرگزاری برنا استان فارس در چهارمین جشنواره کشوری ابوذر مقام دوم بخش عکس را کسب کرد.
احمدرضا مداح در گفتگو با خبرنگار برنا از فارس گفت:  کسب عنوان دوم جشنواره ابوذر برای من باعث خوشحالی بود و این مقام را به خانواده های معظم شهدا که هنوز چشم انتظار فرزندان والمقام خود هستند تقدیم میکنم.
وی که از آزادگان سرافراز  کشور است و سابقه 4سال و دو ماه اسارت را به دوش میکشد ادامه داد: امروز در سنگر رسانه تلاش می کنم تا یاد و خاطره همرزمان شهید و آزاده خود رابه بهترین شکل به تصویر بکشم.
عکاس توانمند خبرگزاری برنا استان فارس تاکید کرد:زمانی که رئیس بسیج رسانه استان فارس اعلام کرد با موفقیت خبرنگاران و عکاسان استان در جشنواره ابوذر خستگی یکسال تلاش از وجودم خارج شد احساس شادمانی مضاعفی به من دست داد.
مداح خاطرنشان کرد: همسر عزیزم وفرزندانم در تمامی لحظات زندگی با تمام وجود از من حمایت کردند و قدم به قدم با من تا مسیر موفقیت همگام بودند و با دلگرمی های خود باعث شدند تا بتوانم لحظات متفاوتی را به تصویر بکشم.
آیین پایانی چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حوزه هنری انقلاب اسلامی در تهران برگزار شد که احمدرضا مداح  عکاس توانمند خبرگزاری برنا از استان فارس موفق به کسب رتبه دوم در بخش عکس شد. 
امین افشارپور خبرنگار خبرگزاری ایرنا دفتر فارس نیز با نگارش گزارشی با عنوان 'چند می گیری تصادف کنی' مقام دوم بخش گزارش این جشنواره را به دست آورد. 
همچنین مرضیه امیری از پایگاه خبری شیرازه نیز موفق به کسب رتبه اول در بخش خبر شد.
در این جشنواره به دلیل کسب بیشترین تعداد جوایز و همراهی بخش زیادی از رسانه های استانی جایزه ویژه ای به مصطفی اژدری رئیس بسیج رسانه استان فارس تقدیم شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز