هفتمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری شیراز برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۲:۲۵
کد خبر: ۸۰۵۱۹۲
هفتمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری شیراز برگزار می‌شود
مدیر تربیت بدنی و تفریحات سالم سازمان فرهنگی شهرداری شیراز از برگزاری هفتمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، یحیی زارع از برگزاری هفتمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری شیراز خبر داد و گفت: این مسابقات همزمان با آغاز دهه فجر امسال در شیراز برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه ترویج ورزش میان کارکنان ادارات به طور حتم موجب شتاب بخشی به امور اداری از سوی پرسنل می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئولان اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی به موضوع نشاط، شادابی و سلامت جسمانی پرسنل توجه ویژه‌ای داشته باشند و ورزش کارکنان را جدی بگیرند.
مدیر تربیت بدنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از ملاک‌های توسعه به شمار می‌رود، بیان کرد: ورزش کارکنان باید از سوی اداره‌ها مورد توجه باشد تا پرسنل و کارمندان تندرست و شاداب و از بیماری‌ها در امان باشند.
یحیی زارع با بیان اینکه برای داشتن جامعه سالم باید ورزش همگانی را نهادینه کرد، گفت: ورزش کارمندی در راستای ورزش همگانی است که موجب ارتقای روحیه و افزایش راندمان کاری پرسنل اداره‌ها می‌شود و هزینه در ورزش، سرمایه‌گذاری بلندمدت است.
وی برگزاری المپیادهای ورزشی کارکنان شهرداری شیراز را در همین راستا عنوان کرد و افزود: مسابقات در 13 رشته ورزشی برای آقایان و در 8 رشته ورزشی برای بانوان از روز شنبه 13 بهمن ماه همزمان با آغاز دهه فجر برگزار خواهد شد.
مدیر تربیت بدنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه بیش از 2 هزار نفر از کارکنان شهرداری شیراز در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند، عنوان کرد: مراسم قرعه‌کشی هفتمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری انجام شده است و شرکت‌کنندگان در رشته‌های مورد نظر خود در سالن‌های ورزشی شهرداری شیراز به رقابت خواهند پرداخت.
مدیر تربیت بدنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از حمایت‌های این سازمان برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات تقدیر و تشکر کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز