دستگیری سارق حرفه ای با ۳۰ فقره سرقت در"شیراز"

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۵:۳۰:۴۶
کد خبر: ۸۰۵۶۸۳
دستگیری سارق حرفه ای با ۳۰ فقره سرقت درشیراز
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق حرفه ای تازه آزاد شده از زندان و کشف 30 فقره سرقت منزل در"شیراز" خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ "فرج شجاعی"اظهارداشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سریالی منزل در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری باند سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: در بررسی های انجام شده توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، مشخص شد سارقان در اوایل شب که شهروندان از منزل خود خارج می شوند با ورود به منازل اقدام به سرقت اموال کم حجم و با ارزش می کنند.
این مقام انتظامی اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، موفق شدند یک نفر سارق سابقه دار که تازه از زندان آزاد شده بود را در یکی از محله های "شیراز" دستگیر کنند.
سرهنگ "شجاعی" با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس، به 30 فقره سرقت منزل اقرار کرد، عنوان داشت: کلیه صحنه های سرقت بازسازی و تا کنون 24 نفر از شکات شناسایی و تلاش برای کشف سرقت های احتمالی دیگر کماکان ادامه دارد.
رئیس پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه  کرد: در صورت خروج از منزل و مسافرت طولانی، منازل خود را به افراد مورد اعتماد خصوصا همسایگان بسپارید و حتی الامکان  آن را مجهز به آژیر و دوربین مدار بسته کنید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز