برگزاری جشنواره «قصه های ماندگار» برای کودکان شیرازی

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۷:۲۴:۰۰
کد خبر: ۸۰۹۷۵۷
برگزاری جشنواره «قصه های ماندگار» برای کودکان شیرازی
نخستین جشنواره «قصه های ماندگار» درشیراز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فاسر، مدیر فرهنگسرای علوی و مدیراجرایی این جشنواره گفت: یکی از راه های مهم پرورش کودکان و ارائه مفاهیم به این گروه سنی قصه گویی است که با روش های علمی و ویژه ای اجرا می شود.
نوشین ایزدی افزود: مربیان خانه های شهروند کوچولو فرهنگسراهای شیراز با طیف از کودکان ارتباط دارند که آموزش روش های نوین قصه گویی به آنها ضروری به نظر می رسد.
وی ادامه داد: به همین منظور و همچنین ایجاد انگیزه در میان مربیان کودک، جشنواره قصه گویی «قصه های ماندگار» برگزار شد. در این جشنواره ۲۹ قصه گو ۱۷ بهمن ماه در فرهنگسرای علوی و شهروند به رقابت پرداختند که مرحله پایانی ۱۸ بهمن در فرهنگسرای هنر اجرا می شود.
مدیر فرهنگسرای علوی افزود: در پایان ضمن تقدیر از برگزیدگان جشنواره، نفرات برتر به صورت دوره ای در فرهنگسراهای مختلف به اجرای مختلف می پردازند.
ایزدی این جشنواره را یکی از اتفاقات مهم در ترویج کتابخوانی توصیف و تأکید کرد: «قصه های ماندگار» که به مناسبت دهه فجر کلید خورده است به مناسبت هفته شیراز دومین دوره خود را تجربه خواهد کرد.
ایزدی با بیان اینکه داوران جشنواره قصه های ماندگار از مربیان متخصص و کارشناسان  کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس هستند گفت:  فخرالزمان هاشمیان مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره 6،  فاطمه رنجبر کارشناس آموزش و پژوهش کانون، زهره شایگان کارشناس فرهنگی و سمیه آورند مربی فرهنگی «قصه های ماندگار» را داوری می کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز