معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس :

جشنواره موسیقی فجر فارس بدون هیچ مشکلی راه خود را طی می کند

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۳:۴۵
کد خبر: ۸۱۳۷۷۸
جشنواره موسیقی فجر فارس بدون هیچ مشکلی راه خود را طی می کند
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت:جشنواره موسیقی فجر فارس با طی کردن دو شب از اجراهای موسیقی، بدون هیچ مشکلی به شب سوم خود رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس، مهدی رنجبر،اظهارداشت:جشنواره موسیقی فجر فارس با طی کردن دو شب از اجراهای موسیقی، بدون هیچ مشکلی به شب سوم خود رسید.
وی ادامه داد: جشنواره موسیقی فجر فارس با اجرای علی لهراسبی روز پنجشنبه بیست و پنجم بهمن در سالن سبز تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس کار خود را آغاز کرد.
 معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: در شب دوم جشنواره سالن سبز تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس میزبان گروه رستاک در دو سانس و هنرشهرآفتاب نیز در سانس ساعت ١٨ خود به میزبانی گروه کودک نوآهنگ زرقان و در سانس ساعت ٢١ نیز از ارکستر کلاسیک مهرگان میزبانی کرد.
رنجبر اضافه کرد: در سومین شب جشنواره نیز سالن سبز تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس میزبان سیامک عباسی در دو سانس، تالار احسان میزبان رضا یزدانی در دو سانس و هنر شهرآفتاب نیز از گروه رهاب در سانس ساعت ١٨ و آواز کلاسیک ماریو تقدسی در سانس ٢١ خواهند بود.
وی خاطرنشان کرد: در چهارمین شب جشنواره نیز سالن سبز تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس میزبان حمید حامی در دو سانس، تالار احسان میزبان حسام الدین سراج در دو سانس و هنر شهرآفتاب نیز در سانس ٢١ میزبان همنوازان رهاب هادی آذرپیرا خواهند بود.
 
وی خاطرنشان کرد: روز دوشنبه بیست و نهم بهمن ماه، همزمان با شب وفات حضرت ام البنین(س)، نیز به احترام آن بانوی بزرگوار، کلیه کنسرت ها اجرا نخواهد شد و ادامه روند جشنواره از روز سه شنبه سی ام بهمن ماه از سر گرفته خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز