شهردار شیراز:

شیراز در اجرای پروژه های عمرانی بزرگ پیشتاز است

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۸:۴۰:۴۷
کد خبر: ۸۱۴۲۷۵
شیراز در اجرای پروژه های عمرانی بزرگ پیشتاز است
شهردار شیراز در صحن علنی شورای شهر اعلام کرد: شیراز در اجرای پروژه های عمرانی بزرگ در بین کلانشهرهای کشور پیشتاز است.
 
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهندس اسکندرپور با یادآوری افتتاح ۲۵ پروژه شهری در دهه مبارک فجر گفت: با همکاری، برنامه ریزی و اولویت بندی علی رغم وجود محدودیت های مالی و نوسانات نرخ ارز شاهد افتتاح و بهره برداری از ۳پروژه بزرگ شهری تقاطع سه سطحی شهدای کشن، تقاطع شهدای انقلاب و ایستگاه خط یک قطارشهری میدان امام حسین (ع) بودیم.
وی سرعت اجرای این ۳ پروژه بزرگ شهری را فوق العاده دانست و افزود: سرعت اجرای تقاطع سه سطحی شهدای کشن یک رکورد در کشور بود. براساس پیش بینی هایی که از قبل صورت گرفته مقرر شده بود، ایستگاه قطار شهری میدان امام حسین (ع) در هفته دولت و تقاطع شهدای کشن در دهه فجر سال آینده افتتاح شود اما با تسریع در روند اجرای این پروژه ها شاهد افتتاح آنها با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور در دهه فجر بودیم.
شهردار شیراز اضافه کرد: به شهروندان شیرازی قول می دهم که در هفته دولت و دهه فجر سال ۹۸ پروژه های شاخصی را به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهیم رساند.
مهندس اسکندرپور در پاسخ به برخی از منتقدین در خصوص ادامه روند اجرای پروژه های عمرانی خاطرنشان کرد: برنامه شهرداری برای سال ۹۷ تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی سطح شهر بود و از این رو فرصتی برای پرداختن به پروژه هایی همسو با دیدگاه های جدید مجموعه شورا و شهرداری نداشتیم اما پس از اتمام این پروژه های نیمه تمام، ۱۰ پروژه شاخص انسان محور را در کنار سایر پروژه های کوچک و بزرگ شهرداری های مناطق و سازمان ها افتتاح و به بهره برداری خواهیم رساند.
وی خطاب به اعضای شورای شهر گفت: به نمایندگی از مجموعه مدیریت شهری این اطمینان را به شورا و شهروندان می دهم که تلاش و کوشش مجموعه شهرداری در سال ۹۸ با جدیت و قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.
شهردار شیراز همچنین اعلام کرد: در سال آینده اقدامات مناسب و کارگشایی در خصوص سه پروژه اجرای شهرداری الکترونیک، انجام ممیزی و تطبیق نقشه ها انجام می شود.
مهندس اسکندرپور در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری درخواست شهرداری از معاون اول رییس جمهور در آیین افتتاح ایستگاه خط یک قطار شهری میدان امام حسین (ع) در خصوص مساعدت برای اجازه انتشار اوراق مشارکت خط ۲ مترو گفت: با دستور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور مشکل مربوط به انتشار ۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای احداث خط ۲ مترو شیراز حل شد.
شهردار شیراز با اشاره به مکاتبه با معاون اول رییس جمهور در خصوص وضعیت نامطلوب آسفالت کمربندی این کلانشهر افزود: با دستور دکتر جهانگیری مقرر شد آسفالت کمربندی در اولویت پروژه های اداره راه و شهرسازی قرار بگیرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز