مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس:

رسالت اصلی ما جلب رضایت هنرمندان است

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۹:۵۹
کد خبر: ۸۱۴۶۹۳
رسالت اصلی ما جلب رضایت هنرمندان است
هنرمندان ما انسان های بسیار متواضع و قانعی هستند که با وجود سختی ها و مشکلات شان بی نیازی را در شخصیت و رفتار آنها می یابید.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس؛ صابر سهرابی در سفر به شهرستان آباده از مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر بازدید کرد.
وی در این بازدید گفت: رسالت اصلی ما جلب رضایت هنرمندان است، هنرمندان کسانی هستند که با طبع و قریحه ای بسیار ملطف، گام در طریق مقدس هنر گذاشته اند و جان مایه خود را در این راه گذاشته و به خلق اثر می پردازند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: هنرمندان ما انسان های بسیار متواضع و قانعی هستند که با وجود سختی ها و مشکلات شان بی نیازی را در شخصیت و رفتار آنها می یابید.
 سهرابی افزود: هنرمند کسی است که فرهنگ، تاریخ و به طور کلی یک ملت برای ابراز هویت خویش به او اشاره می کند. پس رسالت اصلی ما کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی جلب رضایت هنرمندان است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به اهمیت و ضرورت ارائه برنامه های ماندگار در سال آینده و برنامه ریزی دقیق جهت اجرای برنامه های فاخر فرهنگی و هنری ابراز داشت: در انجام کلیه برنامه های فرهنگی و هنری، ما به دنبال آن هستیم که یک یادگار جاودانه و اثری ماندگار از خود برجای گذاریم و آیندگان با دنبال کردن آن از ما به نیکی یاد کنند.
وی از دیگر اولویت های کاری در سال آینده را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست و اضافه کرد: در سال آینده با تقویت برنامه های مرتبط با فرهنگ کتاب و کتابخوانی انتظار می رود آباده که برای سومین بار نامزد پایتخت کتاب ایران شده است به عنوان یکی از شهرستان های فعال و فرهنگ دوست، حائز رتبه و مقام کشوری در این رخداد مهم شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس پیگیری در زمینه سازی و بهره برداری هر چه سریعتر از پروژه نگارخانه آباده که سال ها معطل مانده است را برای هنرمندان این شهرستان از مهمترین و اولویت دارترین برنامه های پیش روی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  قلمداد نمود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز