رئیس شوراهای حل اختلاف فارس:

آزادی یکهزارو ۸۸۹ زندانی در ۱۰ ماهه سال جاری

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۰:۴۳
کد خبر: ۸۱۵۰۲۲
آزادی یکهزارو ۸۸۹  زندانی در ۱۰ ماهه سال جاری
رئیس شوراهای حل اختلاف فارس گفت:با پیگیری ها و ممارست اعضای شوراهای حل اختلاف در 10ماهه سال جاری تعداد یکهزار و 889 نفر از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
 
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ترویج فرهنگ صلح و سازش و تقویت شوراهای حل اختلاف در جهت افزایش نیافتن تعداد زندانیان در جامعه با اعلام این خبر گفت : در 10 ماهه سال 97، با تلاش اعضا و کارکنان مستقر در شعب ویژه زندان و سایر شعب اجرای احکام شوراهای حل اختلاف استان ، تعداد یکهزار و 889 نفر از زندان آزاد شده اند.
رئیس شوراهای حل اختلاف استان فارس اظهار داشت : طی این مدت تعداد3 هزار و 339 فقره پرونده توسط مراجع قضایی استان و یا با درخواست شاکی یا خواهان پرونده جهت صلح وسازش به شعب شوراهای حل اختلاف ویژه زندانیان مستقر در زندان های استان ارجاع گردیده که با تلاش اعضای این شعب بالغ بر 3 هزار فقره پرونده مختومه و  یکهزارو 389 فقره منجر به صلح وسازش شده است.
وی  خاطر نشان کرد: مجموعه شوراهای حل اختلاف با هدف بهره گیری از مشارکت های مردمی، ایجاد فرهنگ صلح و سازش و رفع اختلاف از طریق کدخدامنشی، تلاش برای حل و فصل دعاوی از طریق مذاکره بین طرفین و پیشگیری از طرح برخی دعاوی ساده در مراجع قضائی ایجاد شده است.
رئیس شوراهای حل اختلاف استان اضافه کرد: هم اکنون 435 شعبه شورای حل اختلاف در سطح استان فارس در حال فعالیت می باشند که از این  تعداد 14 شعبه ویژه صلح و سازش پرونده‌های زندانیان در زندان‌های استان در حال فعالیت هستند .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز