معاون توسعه ورزش استان فارس:

ورزشکاران روستایی در میادین جهانی خوش درخشیده اند

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۸:۱۴:۰۱
کد خبر: ۸۱۵۶۳۵
ورزشکاران روستایی در میادین جهانی خوش درخشیده اند
معاون توسعه ورزش استان فارس گقت: ورزشکاران روستایی در میادین جهانی خوش درخشیده اند و به همین دلیل باید به آنها توجه بیشتری شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ،محسن سالاری در مجمع انتخاباتی ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی اظهارداشت:  در استان فارس هیاتهای مانند روستایی و عشایری مخاطبان خاصی دارد و ماموریتشان قشری می باشد زیرا نیازها و موضوعات مختلف ورزشی را پیگیری و دنبال می کنند و مدیریت در این هیات نیز به مراتب سختر می باشد.
وی با تبریک به انتخاب خانم فریبا افشون خطاب به رئیس جدید هیات روستایی و عشایری فارس گفت : با توجه به اعتماد اعضای مجمع مسئولیت شما هم دوچندان می شود که انتظار داریم با یک ساختار مناسب و در یک برنامه راهبردی جهت رسیدن به اهداف چشم اندار 1400 ورزش فارس سهم خود را بخوبی ایفا کنید .
معاون توسعه امور ورزش با اشاره به اینکه رئیس هیات باید توسعه عدالت محوری را در اولویت قرار دهد گفت : در تقسیم بندی ورزشی بطور یقین ورزش همگانی و روستایی عشایری نسبت به سایر هیاتها پیشقدم می باشند زیرا ورزشکاران روستایی در کشور و مجامع جهانی درخشش فراوانی دارند .
سالاری همچنین در ادامه خطاب به رئیس جدید هیات گفت : در مبحث آموزش از همه ظرفتیها استفاده کرده و جوان باوری را سرلوحه برنامه های خود قرار دهید .
لازم به ذکر است  در مجمع هیات ورزش های روستایی و بازیهای بومی و محلی فریبا افشون با کسب 16 رای به مدت 4 سال به عنوان  رییس این هیات  انتخاب شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز