نخستین جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری آغاز به کار کرد

۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۵:۴۰
کد خبر: ۸۲۰۵۶۸
نخستین جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری آغاز به کار کرد
نخستین جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری در شهرستان لارستان با حضورمحمد مهدی تندگویان معاون امورجوانان وزارت ورزش و جوانان و امیر حسین آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی آغاز به کار کرد.
معاون فرهنگی و امورجوانان ورزش و جوانان فارس در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: نخستین جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری به میزبانی لارستان صبح امروز در تالار وحدت شهرستان  لارستان با حضور مقامات  کشوری، استانی آغاز به کار کرد.
علی رضایی افزود: دراین جشنواره  که به  مدت سه روز اجرا می شود 50 نفر از نخبگان کارآفرین سازمان های مردم نهاد جوانان کشور از استان های مختلف حضور دارند.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این جشنواره بازدیدهایی را ازاماکن گردشگری ومشاغل ایجاد شد توسط کارآفرینان موفق لارستانی خواهند داشت و درادامه کارگاه تئوری و عملی با حضور اساتید منتخب کشور در حوزه کار آفرینی برگزار می شود.
معاون فرهنگی و امورجوانان ورزش و جوانان فارس تاکید کرد: همزمان بابرگزاری نخستین جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری ،رصدخانه بزرگ لارستان که حاصل تلاش ها و پیگیری های 16 ساله انجمن نجوم لارستان با مدیریت موسسه مردم نهاد بیکران هستی و مشارکت خیر نیک اندیش زنده یاد حاج محمد جعفریان لاری است ، نیز  با حضور معاون وزیر افتتاح شد.
نخستین جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری به میزبانی شهرستان لارستان در روزهای 13 تا 15 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز