استاندار فارس:

لزوم اولویت بندی در تدوین طرح جامع و نقشه راه پدافند غیر عامل

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۷:۴۴
کد خبر: ۸۲۳۳۶۸
لزوم اولویت بندی در تدوین طرح جامع و نقشه راه پدافند غیر عامل
استاندار فارس با بیان اینکه تهیه و تدوین طرح مطالعاتی جامع در خصوص پدافند غیر عامل طی قراردادی بر عهده دانشگاه شیراز گذاشته شده است، افزود: در طرح‌های مطالعاتی نیز باید هر بخش جداگانه مطالعه و در نهایت بخش تلفیق از آن استخراج شود تا نتیجه مطلوب را داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان فارس با اشاره به اینکه  احساس مسئولیت و  نیازی که در استان وجود دارد  اهتمام لازم در موضوع پدافند غیر عامل  را ایجاد کرده است، افزود: این اقدامات در راستای تحقق اهداف سند کشوری پدافند غیر عامل از جمله  مصونیت بخشی، پایدارسازی و ارتقا آستانه تحمل،  تاب آوری جامعه و ایمن سازی زیرساخت های اساسی انجام شده و تداوم خواهد یافت.
رئیس شورای پدافند غیر عامل استان عنوان کرد: پدافند غیر عامل مجموعه اقدامات و تدابیری است که  به کارگیری آنها  سبب کاهش آسیب  پذیری، ارتقا پایداری ملی و افزایش بازدارندگی و تسهیل مدیریت بحران می‌شود.
 استاندار فارس با اشاره به اقدامات متعددی که در زمینه پدافند غیر عامل در استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: در راستای تامین  نیاز استان به نقشه راه و طرح جامع در حوزه پدافند غیر عامل قراردادی با دانشگاه شیراز منعقد و مقرر شد مطالعات جامع در این زمینه انجام شود.
دکتر رحیمی با تاکید بر اینکه اولویت بندی در انجام همه امور ضروری است، اظهار کرد: در طرح‌های مطالعاتی نیز باید هر بخش  جداگانه مطالعه و در نهایت بخش تلفیق از آن  استخراج شود تا نتیجه مطلوب را داشته باشد.
نماینده عالی دولت در استان فارس از دستگاه‌های اجرایی خواست حساسیت‌های لازم را در خصوص پدافند غیر عامل داشته باشند و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار متولیان امر قرار دهند.
رئیس شورای پدافند غیر عامل استان با بیان اینکه مدیران هر یک از دستگاه‌های اجرایی به شخصه امور مربوط به پدافند غیر عامل را پیگیری کنند، تاکید کرد: ارائه نشدن اطلاعات لازم به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
استاندار فارس با اشاره به شرایط امروز کشور،  هم دلی و هم افزایی بین همه نیروهای معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دلسوز را نیاز اصلی گذر از مشکلات دانست.
 در این جلسه همچین با قرائت  حکم سردار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  و  رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور ، دکتر عنایت الله رحیمی، استاندار فارس به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان فارس منصوب شد
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز