استاندار فارس:

فرمانداران بیانیه گام دوم‌ را با برنامه ریزی و هماهنگی اجرایی کنند

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۶:۰۶
کد خبر: ۸۲۴۸۲۶
فرمانداران بیانیه گام دوم‌ را با برنامه ریزی و هماهنگی اجرایی کنند
استاندار فارس با تاکید بر اینکه حرکت رو به جلو و تمدن سازی نیازمند رعایت شاخصه‌هایی است که مقام معظم رهبری در این بیانیه تببین کرده‌اند، اظهار کرد: انتظار داریم فرمانداران با هماهنگی دستگاه های اجرایی این بیانیه را به برنامه اجرایی تبدیل کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در جمع فرمانداران ضمن تشکر از تلاش‌های نمایندگان دولت در شهرستان‌ها که به رغم مشکلات موجود به مدیریت امور پرداخته‌اند؛ افزود: گذر از شرایط خاص کنونی با برنامه ریزی و همت مضاعف امکان پذیر است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم  از سوی رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: بر اساس بیانات ایشان از زمان پیروزی انقلاب تا کنون هدف استقرار نظام جمهوری اسلامی بوده که این مهم در حال حاضر تحقق یافته  و از این پس باید تمدن سازی و حرکت رو به جلو نظام در دستور کار قرار گیرد.
استاندار فارس با تاکید بر اینکه حرکت رو به جلو و تمدن سازی نیازمند رعایت شاخصه‌هایی است که مقام معظم رهبری در این بیانیه تببین کرده‌اند، اظهار کرد:  انتظار داریم فرمانداران با هماهنگی دستگاه های اجرایی این بیانیه را به برنامه اجرایی تبدیل کنند.
وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب تکلیف مدیران اجرایی و سیاستگداران روشن شده است، تاکید کرد: همه ما باید مسئولانه و با خلاقیت به سمت پیش‌بینی راهکارها و پیشگیری مبتنی بر برنامه ریزی حرکت کنیم.
دکتر رحیمی یادآور شد: نباید منتظر باشیم مشکلات فرا برسند و عکس‌العمل نشان دهیم بلکه باید برنامه محور باشیم.
  استاندار فارس با بیان اینکه  اگر بر مدار  برنامه حرکت کنیم داشته‌ها و توانمندی‌های ما حلال مشکلات خواهند بود، از فرمانداران خواست این برنامه‌ها را در برش های شهرستانی تدوین کنند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی وارد پنجمین دهه حیات پر برکت خود شده است، گفت: دشمنان و معاندین در تلاش هستند دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در دید مردم خدشه دار کنند که باید در این زمینه واقعیت‌ها را برای اذهان جامعه تشریح کرد.
استاندار فارس با بیان اینکه مردم فرهیخته دارای بلوغ سیاسی کامل هستند و به اجرای برنامه‌هایی که منافع جمعی را به دنبال دارد کمک می‌کنند از فرمانداران خواست موضوع تقسیمات سیاسی را با حساسیت ویژه مورد توجه قرار دهند تا مباحثی که سبب خوشنودی است با سهل انگاری کام مردم را تلخ نکند.
دکتر رحیمی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در سال آتی و فضای باز سیاسی ناشی از آن از نمایندگان دولت در شهرستان‌ها خواست تحرکات انتخاباتی را با دقت رصد کنند.
وی ادامه داد: ضمن پذیرش انتقادات دلسوزانه و منصفانه  اقدامات و سخنانی که در جهت تخریب دولت است نادیده گرفته نخواهد شد.
توجه به معیشت و اشتغال، حساسیت به تنظیم بازار و یکسانی و عدالت در قیمت‌ها از دیگر مواردی بود که استاندار فارس در جمع فرمانداران بر آنها تاکید کرد.
نظر شما