مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

حمایت از تقویت انجمن های فرهنگی و هنری در شهرستان ها

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۴:۰۸
کد خبر: ۸۲۵۲۹۸
حمایت از تقویت انجمن های فرهنگی و هنری در شهرستان ها
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت:از تقویت انجمن های فرهنگی و هنری در شهرستان ها حمایت می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، صابر سهرابی  درددیار با روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر فارس  با جمع بندی مشکلات شهرستان ها گفت: تلاش داریم تا در سال آتی مشکلات گفته شده را برطرف سازیم تا بتوانید با قدرت بیشتری فعالیت های خود را ادامه دهید.
وی از رؤسای شهرستان ها درخواست کرد تا با رویکردی برنامه محور به استقبال سال آتی بروند، و ادامه داد: امید است شهرستان ها در سال ٩٨ حداقل چهار برنامه فاخر و بزرگ را در سبد فرهنگی و هنری شهرستان خود داشته باشند و اداره کل نیز متعهد است تا از این برنامه ها از نظر مادی و معنوی حمایت کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: از رؤسای شهرستان ها انتظار می رود تا در زمینه پایتختی کتاب و روستاهای دوستدار کتاب، با اعلام آمادگی و فعالیت خود، هم به ارتقای فرهنگی شهر و روستاهای خود کمک کنند و هم از نظر مادی و معنوی باعث شناساندن و جذب اعتبارات فرهنگی و هنری برای شهر و روستای خود شوند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با گلایه از برخی شهرستان ها افزود: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها موظفند با تشکیل این شورا در شهرستان خود، فعالیت های فرهنگی را ساماندهی کنند و بر ائمه جمعه و فرمانداران است تا با حضور در این شورا به عنوان رئیس و نایب رئیس شورا، التزام عملی برای اجرایی شدن مصوبات باشند.
سهرابی اضافه کرد: نشست های رؤسای ادارت هم خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه های عمومی، اداره اوقاف و امور خیریه، کانون های فرهنگی مساجد، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و سازمان حج و زیارت بایستی به صورت ماهانه جهت هماهنگی و هم افزایی فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان ها برگزار گردد.
وی ضمن حمایت از تقویت انجمن های فرهنگی و هنری در شهرستان های خواست تا برنامه های خود را در برگزاری هر چه بهتر روز بزرگداشت سعدی و حافظ تنظیم و اعلام کنند.
تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس
غلامرضا یوسفی نژاد، معاون منابع و مدیریت نیروی انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این همایش گفت: سال ٩٧، با توجه به جذب حداکثری بودجه و فعالیت در زمینه فعالیت های اداره کل، این اداره از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.
غلامرضا یوسفی نژاد ادامه داد: سیاست دولت بر واگذاری مجتمع های فرهنگی و هنری است و در این زمینه اصحاب فرهنگ و هنر را در اولویت قرار داده ایم.
معاون منابع و مدیریت نیروی انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: باید تلاش شود تا برنامه ها را از طریق بخش خصوصی و حامیان حوزه فرهنگ و هنر نیز مورد حمایت قرار گیرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز