معاون خدمات شهری شهرداری شیراز خبرداد:

اسکان مسافران نوروزی شهر شیراز در بارندگی های بهاری

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۹:۴۰
کد خبر: ۸۲۷۰۹۰
اسکان مسافران نوروزی شهر شیراز در بارندگی های بهاری
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: تمامی کمپ ها و فضاهای اقامتی آماده اسکان مسافران نوروزی است و با پیش بینی های صورت گرفته و احتمال بارندگی های بهاری، مساجد و حسینیه ها و اماکن دیگر سرپوشیده برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده شده است.
 
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمدرضا محمد حسن پور در حاشیه بازدید از کمپاسکان مسافران نوروزی در زیبا شهر و ستاد راهنماهای مناطق 6 و 9 اضافه کرد: از تمامی ظرفیت‌ های مناطق یازده گانه شهرداری شیراز و همچنین خوابگاه دانشجویی داشگاه باهنر برای اسکان مسافران نوروزی و زائران سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) استفاده شده است.
قائم مقام ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری شیراز تصریح کرد: در شرایط نا مساعد آب و هوایی و بارانی مسافران به کمپ ها، سالن های ورزشی، مساجد، خوابگاه دانشجویی باهنر و حسینیه ها هدایت می شوند. 
وی ادامه داد: خدمت رسانی به مسافران در ستاد نوروزی در طول شبانه روز انجام می گیرد و تلاش می گردد شرایط مناسب برای میهمانان و زائران سومین حرم اهل بیت(ع) فراهم شود. بر خلاف سال های گذشته پیش از بارندگی و تغییر شرایط جوی اسکان مسافران مدیریت خواهد شد و با اطلاع رسانی تلاش شده تا کار به بهترین شکل آن انجام گردد.
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با تاکید بر اینکه امسال اجازه نصب چادر در پارکها داده نشده است، افزود: عزیزانی که مایلند در فضای باز از چادر استفاده کنند می‌ توانند در صورت مساعد بودن آب و هوا در کمپ های زیبا شهر، باغ فدک، پایانه زهتاب زاده، نمایشگاه بین المللی و مجموعه دانشگاه باهنر چادر نصب کنند.
قائم مقام ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری شیراز تصریح کرد: همکاران ما در حوزه ایمنی و آتش‌ نشانی هشدارهای لازم را به مسافران ارائه می‌ دهند و در کمپ‌ های نوروزی نیز هشدارها در چادرها نیز نصب شده است تا شادی مسافران به تلخ‌ کامی تبدیل نشود.
محمدحسن پور با اشاره به اینکه ایستگاه‌ های راهنمای مسافر در ورودی شهر شیراز آماده ارائه خدمات و راهنمایی و هدایت مسافران به کمپ‌ های اسکان هستند، افزود: در چهار ورودی شیراز ستادهای هماهنگی خدمات سفر ایجاد شده است که به صورت شبانه‌‌ روزی خدمات ارائه می‌ دهد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز