طی پیامی صورت گرفت:

تشکر استاندار فارس از همیاری و مهمان نوازی مردم استان

۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۸:۳۸:۲۵
کد خبر: ۸۲۷۹۰۸
تشکر استاندار فارس از همیاری و مهمان نوازی مردم استان
در پی وقوع سیل در شهر شیراز و جان باختن جمعی از هموطنان عزیز به پاس همدردی، همراهی و نوع دوستی مردم شیراز و استان فارس با حادثه دیدگان و خانواده جان باختگان استاندار فارس از مردم استان تقدیر کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس ،دکتر عنایت اله رحیمی استاندار فارس طی پیامی از مردم استان تشکر کرد.
متن پیام به شرح زیر میباشد
باسمه تعالی
مردم نجیب، سرافراز و عزتمند استان فارس
صمیمانه ترین و صادقانه ترین سلام ها
تقدیم شما باد که این روزها و در اندوه انبوه حاصل از ویرانی های سیل، همه رسانه های ایران و جهان را به مشاهده سیل دیگری دعوت کرده اید که ریشه در ادب و فرهنگ و تاریخ و نهاد پاک مردمان عزیز شیراز و فارس دارد. سیل مهربانی و انسان دوستی و مهمان نوازی شما مردم مومن، فرهیخته و فرهنگ دوست فارس خبر اول این روزهای همه رسانه ها و گفت و شنودها است.
سیل ناگهانی شیراز اگرچه ویرانگر بود و کام شیرین بهارمان را تلخ کرد و شیراز عزیزمان را داغدار، اما سیل عواطف انسانی و مهربانی های تمام نشدنی مردم عزیز شیراز و فارس که همیشه به مهمان نوازی شهره بوده و هستند، مهم ترین پدیده ایست که این روزها در همه فضاهای حقیقی و مجازی جهان مخابره می شود تا تایید و تاکیدی باشد بر این باور عمیق که انسان دوستی، مهمان نوازی و مهربانی شناسه ها و شناسنامه های اصلی و همیشگی مردمان شیراز و فارس بوده و خواهد بود.
این روزها زنان و مردان، پیران و جوانان و خانواده های نجیب و فهیم شیراز و فارس اگر چه خود نگران آسیب های ناشی از ویرانگری سیل هستند، اما در پویشی سرشار از عطوفت و فرزانگی آن‌چنان دل به آیین همیشگی خویش یعنی مهربانی و مهمان نوازی داده اند که همگان را غرق در تحسین احسان خویش کرده اند.
اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم در استان پهناور فارس، با عرض تسلیت مجدد به خانواده های جانباختگان حادثه سیل در شیراز، ضمن شکرگزاری از درگاه خداوند به پاس افتخار همراهیتان و در کمال سپاس از یکایک شما عزیزان، به نمایندگی از همه خدمتگزاران مردم استان اعلام می نمایم که همگی قدر فرصت خدمت به مردمی چنین شریف، نجیب و فهیم را می دانیم، خدمت به وجب به وجب این خاک آسمانی را بر خود واجب می دانیم و از هیچ جهادی برای آبادانی و اعتلای پایدار آن دریغ نخواهیم کرد
با آرزوی سلامتی و سربلندی همیشگی
همه شما عزیزان
عنایت اله رحیمی
استاندار فارس
هفتم فروردین یکهزار و سیصد و نود و هشت
نظر شما