مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس:

فعالیت سازمان های مردم نهاد جوان در امداد به سیل زدگان منحصر بفرد بود

۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۹:۱۹:۲۲
کد خبر: ۸۲۷۹۱۱
فعالیت سازمان های مردم نهاد جوان در امداد به سیل زدگان منحصر بفرد بود
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: فعالیت سازمان های مردم نهاد جوان در امداد به سیل زدگان شهر شیرازمنحصر بفرد بود.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس در بازدید از محل پخت غذا برای آسیب دیدگان سیل توسط سازمان های مردم نهاد جوان استان فارس اظهارداشت:این حجم فعالیت جوانان  برای کمک به آسیب دیدگان درخور توجه و اهمیت است.
 معصومه دستغیب ضمن تقدیر از معاونت فرهنگی و امور جوانان  اداره کل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: درحوزه فعالیت های مرتبط با جوانان دراستان فارس تخصصی ترین و بهترین فعالیت را این معاونت ارائه می دهد.
وی تاکید کرد:  اقدام معاوت فرهنگی و امورجوانان اداره  کل ورزش و جوانان فارس در زمینه ساماندهی سازمان های مردم نهاد جوان شایسته تقدیر است.
 معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان فارس نیز در این دیدار گفت: در شرایط بحرانی سیل ۴آشپزخانه  با حضور سازمان مردم نهاد استان فارس فعال بودند و هستند که در هرمجموع ۵۰ هزار وعده غذایی  توسط آنها در بین آسیب دیدگان توزیع شد.
علی رضایی ادامه داد: به همت اعضاء سازمان های مردم نهاد جوان استان فارس و با همکاری معاونت لباس زنانه ،وسایل بهداشتی در حجم وسیع  تهیه و بین سیل زدگان توزیع شده است.
 وی تصریح کرد:   هزینه های انجام شده دراین مدت از بودجه معاونت  فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس و همچنین از کمک های اعضاء سازمان های مردم نهاد تامین شده است.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز