مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس:

کمک جوانان به سیل زدگان مایه افتخار ایرانیان شد / جوانان عامل قدرت و صلابت جامعه هستند

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۰:۵۴:۱۷
کد خبر: ۸۳۲۷۱۴
کمک جوانان به سیل زدگان مایه افتخار ایرانیان شد / جوانان عامل قدرت و صلابت جامعه هستند
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: جوانان در عرصه کمک رسانی به سیل زدگان کاری کردند که همه به ایرانی بودن خود افتخار کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس،  بتول معلم در نشست بررسی مشکلات مناطق سیل زده شیراز که با حضور مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل و معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و دبیران سازمان های مردم نهاد فعال در سیل شیراز برگزار شد، بیان کرد: جوانان در مسئله سیل شیراز خوش درخشیدند و با روحیه مهمان نوازی و مهربانی و تعهد و تخصص خود کاری کردند که همه ایرانیان به ایرانی بودن خود افتخار کنند.
معلم افزود: در حادثه سیل شیراز اگر چه مردم درگیر شدند اما سرمایه های اجتماعی با تعامل و همدلی و اتحاد فارسی در کنار هموطنان ایستادند و دل همه را شاد کردند.
وی ادامه داد: امداد و کمک رسانی جوانان شیرازی از پیش از حادثه سیل شیراز آغاز شده بود و آن ها برای مردم و مناطق سیل زده شمال کشور گام برداشته بودند اما سیل شیراز باعث شد جوانان و اعضای سازمان های مردم نهاد تلاش خود را برای رفع مشکل مردم شیراز به کار بگیرند.
معلم اظهار کرد: امروز که مشکلات سیل زدگان شیراز کاهش یافته تعداد بسیاری از جوانان شیرازی و استان فارسی به لرستان و خوزستان رفته اند تا در کنار هموطنانمان باشند و در کمک رسانی نقش خود را ایفا کنند.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با اشاره به اینکه جوانان عامل قدرت و صلابت جامعه هستند، تاکید کرد: امروز سازمان های مردم نهاد و جوانان ما به گونه ای خود را نشان داده اند که هرجا بخواهیم با قدرت و صلابت حضور پررنگ داشته باشیم از وجود آنان بهره می بریم.
معلم افزود: ما بیست سال از حضور و مشارکت اجتماعی از دنیا عقب هستیم بنابر این باید در حوزه تعالی فرهنگ جامعه تلاش کنیم و این جز با حضور جوانان در عرصه های مختلف جامعه میسر نیست.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز