تئاتر"سوپ بوقلمون" در جهرم اجرا می شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۸:۰۴
کد خبر: ۸۳۳۰۵۳
تئاتر "سوپ بوقلمون" از یک‌شنبه ۲۵ فروردین‌ماه در جهرم به روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، نمایش "سوپ بوقلمون" به نویسندگی "سیدامیر رستگار" و کارگردانی "حامد افسر" از روز  یک‌‌شنبه ۲۵ فروردین‌ماه به مدت ۸ روز در تالار فردوسی اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم به روی صحنه خواهد رفت.
این نمایش که کاری از گروه نمایش صحنه است و هر شب ساعت ۲۰ اجرا خواهد شد در بستر کمدی شکل می‌گیرد و چیزی شبیه آثار "اسلاومیرمروژک" و "واسلاو هاول" که نگرش طنازانه و آبزورد به وقایع سیاسی روز خود داشتند، می‌باشد.
تئاتر "سوپ بوقلمون" داری ۵ بازیگر و در ۷۵ دقیقه اجرا خواهد شد و کار دکور و صحنه‌پردازی آن توسط گروه اجرایی نارنج انجام شده است.
علاقه‌مندان جهرمی برای تماشای این نمایش می‌توانند هر روز  از یک ‌ساعت قبل اجرا با حضور در تالار فردوسی اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم یا با مراجعه به خانه‌ی مهرجوان گهرم واقع در خیابان فرصت جنوبی روبه‌روی بانک ایران زمین نسبت به تهیه‌ی بلیط اقدام کنند.
اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم، انجمن نمایش شهرستان‌ جهرم، گروه اجرایی نارنج، خانه‌ی مهر جوان اندیشه گهرم، و گروه غذایی جهرم بهین‌آسا تولید کننده محصولات سزار از حمایت‌کنندگان این نمایش می‌باشند.
نظر شما