مدیر کل ورزش وجوانان فارس:

هفته دولت امسال «بهار» بهره برداری از اماکن ورزشی شهرستان جهرم خواهد بود

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۵:۳۷
کد خبر: ۸۳۶۹۳۵
هفته دولت امسال «بهار» بهره برداری از اماکن ورزشی شهرستان جهرم خواهد بود
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: هفته دولت امسال «بهار» بهره برداری از اماکن ورزشی شهرستان جهرم خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، حیدر علی کامیاب اظهارداشت:عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره روستای آب سرد بخش خفر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم بتوانیم این پروژه را طبق برنامه در هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسانیم.
وی از پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت زمین‌های مینی فوتبال در بخش های مختلف شهرستان جهرم خبر داد و گفت: این پروژه ها نیز در هفته دولت سال ۹۸ افتتاح و جهت بهره‌برداری در اختیار جوانان جهرم، خفرو سیمکان قرار می گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در بخش دیگری از صحبت‌هایش از آغاز عملیات اجرای چمن استاندارد در خاوران از توابع شهرستان جهرم خبر داد و گفت: علاوه بر این چمن یک چمن نیز در قطب آباد احداث و به بهره برداری خواهد رسید.
کامیاب پیشرفت فیزیکی عملیات ساخت خانه جوان شهرستان جهرم را حدود ۷۵ درصد عنوان کرد و افزود:در بخش مرکزی شهرستان جهرم به جز پروژه خانه جوان سالن اختصاصی ورزش‌های رزمی نیز امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
وی در عین حال در خصوص پروژه سالن چند منظوره روستای بهجان از بخش سیمکان نیز گفت: این پروژه تنها پروژه نیمه تمام بخش سیمکان است که امیدواریم بتوانیم در اولین فرصت ضمن اتمام و تکمیل آن خدمت دیگری به مردم این منطقه ارائه دهیم.
نظر شما