مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

برای موفقیت باید فعالیت ها به جوانان سپرده شود

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۸:۴۷
کد خبر: ۸۳۷۸۶۹
برای موفقیت باید فعالیت ها به جوانان سپرده شود
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: برای موفقیت بیشتر کشور در عرصه های پیش رو باید کارها و فعالیت ها به جوانان با انگیزه و توانمند سپرده شود.
به گزارش خبرنگار برنا از فارس، حیدر علی کامیاب کلانتری در همایش تجلیل ازجوانان نخبه کار آفرین و سازمان های مردم نهاد فعال در سیلاب شیراز  با تاکید برعملکرد مطلوب سازمان های مردم نهاد درخدمت رسانی به آسیب دیدگان اظهارداشت: حضور پررنگ جوانان در زمینه خدمت رسانی به آسیب دیدگان  از سیل حماسی و ماندگار در ذهن ها بود. 
وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شایسته سازمان های مردم نهاد جوان در خدمات رسانی به سیل زدگان تاکید کرد: عملکرد جوانان در جریان سیل شیراز نشان دهنده توانایی های سازمان های مردم نهاد جوان استان فارس  بود. 
مدیرکل ورزش و جوانان فارس درادامه خاطر نشان کرد:  با توجه به اهمیتی که استاندار فارس برای جوانان قائل هستند دستور داده اند برنامه ای برای دیدار هفتگی با سازمان های مردم نهاد جوان تنظیم شود تا زمینه لازم برای برای هموار شدن مسیر فعالیت های سمن ها بیشتر فراهم شود.
کامیاب همچنین تصریح کرد: لازم است در همه حوزه ها شرایط واگذاری موقیعت ها به جوانان فراهم شود تا بدین وسیله ایران اسلامی موفقیت های بیشتری را در عرصه های مختلف کسب کند.
سازمان های مردم نهاد فارس درکشور سرآمد هستند
معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز دراین همایش ابرازداشت:  اعضاء سازمان های مردم نهاد جوان همواره به عنوان بازوی قوی در کنار اداره ورزش و جوانان هستند و باعث موفقیت این اداره کل در برنامه های مختلف می شوند.
علی رضایی ضمن تقدیراز فعالیت های انجام شده توسط جوانان در سیلاب شیراز بیان کرد: از نزدیک شاهد حضور شما در کمک به مسافران  نوروزی سیل زده و همچنین آوار برداری و آباد سازی منطقه سعدی بودم و به سرآمد بودن شما سازمان های مردم نهاد جوان در عرصه های مختلف در کشور افتخار می کنم.
رضا ترابی عضو مجمع سازمان های مردم نهاد استان فارس و رضا آزاد به نمایندگی از سازمان های مردم نهاد فعال در سیلاب شهر شیراز  دراین همایش گزارشی از فعالیت های انجام شده را بیان کردند و خواستار توجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان به فعالیت های جوانان در استان فارس شدند.
در این مراسم  که با حضور امیرحسین آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی وفراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان ،بتول معلم مدیر کل امور اجتماعی استانداری فارس و قاسم مقیمی نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی شهر  از تعدادی از جوانان نخبه کارآفرین سازمان های مردم نهاد های فعال در سیلاب شهر شیراز تقدیر شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز