افتتاح دوازدهمین کارگزاری رسمی تامین اجتماعی فارس

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۰:۵۰
کد خبر: ۸۴۲۷۵۹
افتتاح دوازدهمین کارگزاری رسمی تامین اجتماعی فارس
دوزادهمین کارگزاری تامین اجتماعی فارس در شهر فیروز آباد افتتاح و آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، عبدالکریم نباتی در آئین گشایش کارگزاری شعبه فیروزآباد، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان عمومی غیر دولتی و یک سازمان درآمد ـ هزینه‌ای است و منابع آن باید با توجه حق بیمه‌هایی که پرداخت می‌شود تامین شود تا بتواند هزینه‌هایی که برابر قانون بر عهده آن قرار گرفته را انجام دهد و حتی یک ریال از بودجه عمومی دولت استفاده نمی‌کند.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی جزو بزرگترین نهادهای بیمه‌گر کشور و منطقه است، خاطرنشان کرد: این سازمان بیش از 50 درصد جمعیت کشور یعنی بیش از 43 میلیون نفر را تحت پوشش قرار داده است و موفق شده امنیت اجتماعی این افراد را برقرار کند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس تاکید کرد: در استان فارس بیش از 2 میلیون و 184 هزار نفر یعنی 45 درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.
نباتی با تصریح اینکه از این تعداد 190 هزار نفر مستمری‌بگیر هستند، بیان کرد: تعهدات این سازمان بسیار سنگین است و تا پایان سال 97 ماهیانه به صورت نقدی 260 میلیارد تومان به حساب مستمری‌بگیران واریز شد و ماهیانه 120 میلیارد تومان در بخش درمان هزینه می‌شود.
وی با ابراز خرسندی از افتتاح کارگزاری شعبه فیروزآباد، عنوان کرد: تمام خدماتی که در شعب تامین اجتماعی ارائه می شود در این کارگزاری‌ها نیز ارائه می‌شود و این کمک بزرگی به بیمه‌شدگان شهرستان است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس گفت: در شهرستان فیروزآباد 17 هزار نفر بیمه شده اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که با افراد تبعه آنها و 3 هزار و 500 نفر مستمری‌بگیر به بیش از 50 هزار نفر می‌رسند .
نباتی با اشاره به اجرایی شدن طرح مرحوم دکتر نوربخش تصریح کرد: توسعه بخش فناوری اطلاعات یکی از محورها و رویکردهای مرحوم دکتر نوربخش ؛ مدیر عامل فقید سازمان بود  که پس از فوت ایشان با قدرت بیشتری پیگیری شد و هم اکنون 65 خدمت الکترونیکی با نام ایشان اجرایی شده است تا مخاطبان این سازمان به جای مراجعه حضوری بتوانند از طریق اینترنت ، خدمات خود را دریافت دارند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 73 هزار کارفرمای فعال در استان وجود دارد، اظهار کرد: این افراد باید هر ماه در سراسر استان به شعب مراجعه و حق بیمه‌ها را به صورت حضوری پرداخت می‌کردند اما امروز 98 درصد آنها حق بیمه را غیرحضوری پرداخت می‌کنند و در وقت و انرژی و منابع و رفت و آمد افراد صرفه‌جویی کلانی صورت گرفته است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز