رئیس کل دادگستری استان فارس:

رعایت دقیق قانون زمینه ساز کاهش آسیب است

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۳:۴۹
کد خبر: ۸۴۶۲۲۷
رعایت دقیق قانون زمینه ساز کاهش آسیب است
رئیس کل دادگستری استان فارس در دیدار شهردار و معاونین شهرداری شیراز با ایشان با تأکید بر اجرای دقیق قانون در همه زمینه ها گفت: رعایت دقیق قانون در همه شئون باعث جلوگیری از وارد آمدن آسیب های بعدی می گردد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه  ساخت و ساز های غیر مجاز در نقاط مختلف  شهر هیچگونه توجیهی ندارد گفت: باید ساز و کاری تدوین شود تا از ساخت و ساز های غیر مجاز جلوگیری شود تا ضمن اجرای صریح و صحیح قانون در خصوص همه افراد زمینه ایجاد و شکل گیری آسیب های بعدی نیز به حداقل برسد.
وی  از اقدامات انجام شده توسط مدیران شهرداری در راستای افزایش اعتماد عمومی به این مجموعه تقدیر و خاطر نشان کرد: پاک دستی مدیران ارشد و حساسیت مدیران در برخورد با تخلفات فضای ناسالم و عدم رضایت عمومی را کاهش خواهد داد.
رئیس شورای قضایی استان همچنین بر تقویت ادارات حقوقی نهاد ها و سازمان ها بخصوص شهرداری شیراز به لحاظ موقعیت و تعدد پرونده های قضایی تأکید کرد و افزود: لازم است زمینه حضور قوی ترین نیروها در ادرات حقوقی فراهم گردد چرا که این حوزه ارتباط مستقیمی با حقوق عمومی شهروندان دارند.
گفتنی است در این نشست نیز مهندس اسکندر پور شهردار شیراز ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین موسوی به عنوان رئیس کل دادگستری استان فارس خواستار حمایت  دستگاه قضایی در راستای احقاق حقوق شهروندان و همچنین اجرای طرح های توسعه شهری شد.
نظر شما