مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس:

حضور هنرمندانه روابط عمومی به سالم سازی فضای رسانه ای کشور کمک شایانی می کند

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۲:۳۶
کد خبر: ۸۴۷۴۴۶
حضور هنرمندانه روابط عمومی به سالم سازی فضای رسانه ای کشور کمک شایانی می کند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با صدور پیامی، تصریح کرد: حضور هنرمندانه روابط عمومی ها با احساس تعهد و مسئولیت بالا می تواند به سالم سازی فضای خبری و رسانه ای کشور کمک شایانی کرده و اعتماد عمومی به نهادهای رسمی کشور را حفظ و تقویت کند.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، متن پیام عباس باباخانی به شرح زیر است: فرارسیدن هفته روابط عمومی، رقم خوردن سالی نو و آغاز فعالیت های پردامنه و موثر برای نهاد روابط عمومی است. حضور پررنگ روابط عمومی در شرایط امروز به گونه ای است که بسیار برجسته تر و شفاف تر از گذشته به چشم تصمیم گیران و مردم می آید و عملکرد این نهاد در بخش های گوناگون با حساسیت بیشتری دنبال می شود.
قرار گرفتن در کانون توجهات، که به دلیل اهمیت روز افزون افکارعمومی و پیچیده تر شدن شرایط اطلاع رسانی موثر و دقیق و محافظت از منافع مردم و سازمان ها ایجاد شده است، مستلزم تلاش هرچه بیشتر همکاران این عرصه و بالا بردن آمادگی ها برای پاسخگوئی مداوم به رویدادهای مختلف است.
در شرایطی که فرایند اطلاع رسانی و انتشار اخبار صرفا از مسیرهای رسمی صورت نگرفته و شبکه های اجتماعی در خدمت پدیده شهروندخبرنگاران قرار گرفته است و از سویی فیک نیوزها نیز با بهره گیری از امکانات و زیرساخت های ارتباطات، تاثیرگذاری بر فضای عمومی کشور را هدف خود قرار داده اند، حضور هنرمندانه روابط عمومی ها با احساس تعهد و مسئولیت بالا می تواند به سالم سازی فضای خبری و رسانه ای کشور کمک شایانی کرده و اعتماد عمومی به نهادهای رسمی کشور را حفظ و تقویت کند. تحقق این هدف، نیازمند آموزش مداوم و هوشیاری بیش از پیش همکاران و همچنین نگاه دقیق مدیران و تصمیم گیران به روابط عمومی به عنوان تنظیم کننده نحوه توزیع اطلاعات مربوط به سازمان ها در فضای عمومی جامعه است که می تواند منجر به تصحیح رفتار دستگاه ها و افکار عمومی نسبت به عملکرد مجموعه ادارات و نهادهای کشور شود.
در این فرصت آرزو می کنیم در مسیر اعتلای حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی کشور با تکیه بر دانش و تخصص و سخت­کوشی، شاهد توفیق و سربلندی بیشتر فعالان روابط عمومی و بالندگی هرچه بیشتر نهاد روابط عمومی در کشور باشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز