آمادگی اورژانس فارس برای پوشش امدادی مراسم معنوی شب ‌های قدر

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۵:۲۱
کد خبر: ۸۴۸۹۸۰
آمادگی اورژانس فارس برای پوشش امدادی مراسم معنوی شب ‌های قدر
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از آمادگی اورژانس فارس برای پوشش امدادی مراسم معنوی شب ‌های قدر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر «محمدجواد مرادیان» با اعلام این خبر گفت: اورژانس ۱۱۵ شیراز با تمام تجهیزات در اماکن شلوغ که مراسم معنوی احیا برگزار می‌ شود، مستقر شده و به شرکت کنندگان در این آیین، خدمات پزشکی درمانی ارایه می‌ کند.
وی با بیان اینکه امسال نیز مانند سال ‌های گذشته پوشش امدادی پزشکی مراسم‌ های احیا در اماکن شلوغ با محوریت اورژانس ۱۱۵ صورت می ‌گیرد، افزود: در حدود ۴۰ نیروی اورژانس در شیراز به صورت شبانه روزی در شب‌ های قدر برای خدمت رسانی به زائران آماده هستند.
دکتر مرادیان از آماده باش کامل ۳۰ پایگاه شهری اورژانس در شیراز خبر داد و گفت: ۶ دستگاه آمبولانس و سه موتورلانس پوشش امدادی شب ‌های قدر را به عهده دارند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه اضافه کرد: با کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و مرکز فوریت‌ های اورژانس شیراز، دو دستگاه آمبولانس مجهز به همه امکانات موردنیاز برای این شب ‌ها تدارک دیده شده است که با توجه به وضعیت بیمار، وظیفه انتقال به مراکر درمانی را برعهده دارند.
وی ادامه داد: بیمارستان ‌ها و مراکز پزشکی نیز با تمام امکانات آماده ارایه خدمات پزشکی و درمانی به شرکت کنندگان در آیین های معنوی در شب ‌های احیاء هستند.
دکتر مرادیان با اشاره به اینکه اورژانس ۱۱۵ استان فارس در تمام ساعات شبانه روز، آماده ارایه خدمت به بیماران و مصدومان است، تاکید کرد: بی شک همکاری مردم با آمبولانس ‌ها برای تردد آسان ‌تر در محورها، در نجات جان مصدومان و بیماران، نقش موثری را ایفا می‌ کند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، یادآور شد: حرم مطهر شاهچراغ (ع)، آستان مقدس سید علاء الدین حسین(ع)، مسجد دانشگاه، شلمچه و کانون رهپویان وصال از جمله مکان ‌هایی است که در شب‌ های قدر تحت پوشش امدادی اورژانس ۱۱۵ شیراز قرار دارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز