بازدید رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان از زندان مرکزی شیراز

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۷:۳۷
کد خبر: ۸۵۲۲۲۲
بازدید رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان از زندان مرکزی شیراز
رئیس کل دادگستری فارس در بازدید از زندان مرکزی شیراز بر تعیین تکلیف وضعیت زندانیان تحت قرار توسط قضات دادگستری های سراسر استان تأکید کرد.
همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و به مناسبت لیالی قدر و در راستای تأکیدات ریاست معظم قوه قضائیه مبنی بر حبس زدایی، رئیس کل دادگستری فارس، معاونین قضایی رئیس کل، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با حضور مدیرکل زندان های فارس و مدیر زندان مرکزی شیراز از بخش های مختلف زندان مرکزی شیراز بازدید و با زندانیان چهره به چهره ملاقات و مشکلات قضایی آنان را بررسی کردند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی پس از بازدید از اندرزگاه ها و ملاقات حضوری با زندانیان گفت: به کلیه محکومین مالی خصوصاً محکومین مهریه که تأمین مناسب دارند مرخصی اعطاء می شود و این مرخصی تا پانزده روز قابل تمدید است.
رئیس کل دادگستری فارس تأکید کرد: وضعیت زندانیان تحت قرار بررسی و مقرر گردید علاوه بر زندان های شیراز، در کلیه شهرستان ها نیز وضعیت این زندانیان مشخص و تعیین تکلیف شوند و نتیجه اقدامات به دادگستری مرکز استان اعلام گردد.
وی با تأکید براینکه قضات استان باید وضعیت زندانیان بلاتکلیف را بررسی کنند گفت: قضات دادگستری، باید وضعیت زندانیان تحت قرار را بزودی مشخص و نتیجه را اعلام نمایند.
موسوی در ادامه در خصوص وضعیت فیزیکی زندان از حیث نگهداری زندانیان نیز یادآور شد: وضعیت مکان نگهداری زندانیان بسیار مطلوب است و زندانیان در این خصوص اعلام رضایت داشتند.
گفتنی است در پایان این بازدید رئیس کل دادگستری استان فارس و مسئولین قضایی استان نماز مغرب و عشاء را در جمع مددجویان زندان مرکزی شیراز اقامه کردند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز