پیام تسلیت مدیر کل ورزش و جوانان فارس جهت درگذشت نوید محمدی

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۰:۳۶:۱۴
کد خبر: ۸۵۵۱۸۰
پیام تسلیت  مدیر کل ورزش و جوانان فارس جهت درگذشت نوید محمدی
مدیر کل ورزش و جوانان فارس درگذشت قهرمان المپیک جوانان جهان را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، در پیام حیدر علی کامیاب کلانتری که به مناسبت در گذشت نویدمحمدی،دارنده مدال طلای کاراته المپیک جوانان جهان صادر شده آمده است:
 
بسْم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت ناباورانه «نوید محمدی» ،با اندوه فراوان برای جامعه ورزش کشور به خصوص جامعه ورزش فارس و خانواده بزرگ کاراته همراه شده است.
گرچه « نویدمحمدی» در رشته کاراته و مسابقات مختلف یک ستاره بود،اماآنچه بیشتر از او در اذهان به یادگار باقی مانده است ، مدال طلای مسابقات المپیک جوانان جهان(آرژانتین) است که تا همیشه بر تارک صفحات تاریخ این رشته در کشورمان می درخشد.
فقدان این ورزشکارخوشنام و خوش اخلاق را به خانواده محترم محمدی ، جامعه ورزش ،خانواده بزرگ کاراته و دوستداران آن تسلیت عرض می کنم و غفران الهی را برای این قهرمان ارزنده و صبر و شکیبایی را برای بازماندگانش از درگاه احدیت خواستار م .
حیدر علی کامیاب- مدیرکل ورزش و جوانان فارس
گفتنی است این ملی پوش کاراته کشورمان که صبح پنجشنبه 16 خرداد در اثرسانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد ، علاوه بر کسب مدال طلای مسابقات المیپک جوانان جهان در سال گذشته ، مدال طلای نوجوانان آسیا، مدال نقره جوانان آسیا، مدال طلای کاپ آزاد جهانی رومانی، مدال نقره جوانان جهان و کسب سهمیه المپیک، ۲ مدال طلای مسابقات بین المللی کاپ ایران زمین، یک مدال طلا یک نقره و یک برنز مسابقات بین الملی ارومیه را نیز در کارنامه ورزشی خود داشت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز