آتش مهمان صبحگاهی منزل مسکونی شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۰:۰۸
کد خبر: ۸۵۶۱۳۹
آتش مهمان صبحگاهی منزل مسکونی شد
یک واحد مسکونی در خیابان فاضل در کام آتش فرو رفت و خسارات سنگینی ببارآمد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، اهالی محل و شاهدان با مشاهده دود سیاهی که از پنجره ی یک منزل مسکونی خارج می شد، سراسیمه طی تماس با سامانه 125 وقوع این آتش سوزی را ساعت 5:57 دقیقه صبح روز گذشته به آتش نشانی اطلاع دادند که ستاد فرماندهی این سازمان نیز پس از دریافت این خبر، آتش نشانان ایستگاه های 7 و 10 را روانه خیابان فاضل کرد.
علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی در این باره گفت : هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده گردید یک واحد مسکونی به علت نامشخصی طعمه آتش سوزی شده و شعله های سرکش آتش از پنجره منزل مسکونی به بیرون زبانه می کشید و آتش به سرعت در حال سرایت به نقاط دیگر ساختمان بود .
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و ضمن قطع برق و گاز ساختمان به ایمن سازی محل حادثه پرداختند و گروه اول آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی، با استفاده از لوله‌های آبرسانی، خود را به کانون آتش رساندند و همزمان گروه دوم نیز به جستجو در طبقات برای نجات محبوسین احتمالی پرداختند.
عدلو خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از ساکنان ساختمان گرفتار و یا مصدوم نشده بوندو آتش نشانان پس از لکه گیری کامل و تخلیه دود بوسیله فن های قوی از داخل واحد مسکونی و ساختمان، ضمن ایمن کردن محل، تذکرات ایمنی لازم را به ساکنان مجتمع گوشزد کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان یادآور شد:این حادثه هر چند خسارت جانی در برنداشت اما بار دیگر توجه مردم را به این موضوع معطوف می دارد که همواره رعایت نکات ایمنی منزل را به خصوص به هنگام ترک منزل و نبود ساکنان آن مورد توجه قرار دهند. 
وی به شهروندانی که حتی در کمترین مدت، قصد ترک منزل را دارند توصیه کرد : از بسته بودن شیر گاز و خاموش بودن اجاق گاز و دیگر لوازم حرارتی و همچنین از جدا بودن دوشاخه لوازم برقی اطمینان پیدا کنند تا در غیاب آنان ایمنی منزل تأمین باشد .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز