معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس :

مبلغ ۱۸۹۱ میلیارد ریال اعتبار جهت اشتغال پایدار به استان فارس اختصاص داده شده است

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۸:۱۷
کد خبر: ۸۵۶۸۹۵
مبلغ ۱۸۹۱ میلیارد ریال اعتبار جهت اشتغال پایدار به استان فارس اختصاص داده شده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: با توجه به تخصیص اعتبارات اشتغال پایدار روستایی وعشایری(سرمایه ای) کشور، تاکنون یک هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال به بخش کشاورزی استان فارس تخصیص یافته است که در رسته های، محصولات گلخانه ای، شیلات و آبزیان، گیاهان داروئی، صنایع تبدیل و تکمیلی، تولیدات دام وطیور و... در سطح استان سرمایه گذاری گردیده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، یداله رحمانی در سی و ششمین جلسه شورای راهبری اشتغال اظهار داشت: کل سهم منابع ملی بندالف تبصره 18 سازمان جهاد کشاورزی استان نیز 5662 میلیارد ریال می باشد که تاکنون تعداد 12 واحد با تسهیلات در خواستی به مبلغ   403 میلیارد ریال به بانک کشاورزی معرفی شده اند.
 وی در ادامه افزود : بانک¬های کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک به عنوان بانک عامل در خصوص، آئین نامه اجرایی بند الف تبصره 18 فعال هستند و از کل مبلغ ابلاغ شده به جهاد کشاورزی  در این طرح به استان فارس مبلغ 949 میلیارد ریال در بخش بازسازی و نوسازی و یک هزار و 877 میلیارد ریال نیز، تسهیلات سرمایه در گردش اختصاص یافته است .  
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس با توجه به نرخ سود تسهیلات بند الف تبصره 18 عنوان داشت: نرخ سود بسته به نوع طرح مورد اجرا ومناطق مختلف متفاوت می باشد که در مناطق برخوردار معمولا نرخ سود از 9 درصد تا 14 درصد و در مناطق غیر برخوردار نیز از 7 درصد تا 12 درصد متغیر است.
 یداله رحمانی در خصوص منابع استانی بند الف تبصره 18  اظهار داشت: تاکنون از بالغ بر 2000 میلیارد ریال سهم استانی این منابع، 930 میلیون ریال تسهیلات در رسته محصولات گلخانه ای و گیاهان داروئی و زعفرانی و یک هزار 160 میلیون ریال تسهیلات در رسته صنایع تبدیلی و تکمیلی پرداخت شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز