برق، کارگر بی احتیاط را گرفت

۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۰:۲۴:۴۸
کد خبر: ۸۵۷۶۲۷
برق، کارگر بی احتیاط را گرفت
کارگر جوشکاری که بر اثر بی احتیاطی بر روی اسکلت فلزی دچار برق گرفتگی شده بود با تلاش آتش نشانان نجات یافت.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس  ، در پی تماس مکرر شهروندان با سامانه 125 مبنی بر احتمال سقوط یک کارگر جوان از ارتفاع اسکلت فلزی ساختمان در حال احداث که دچار برق گرفتگی شده بود، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز نجاتگران ایستگاه 12 رابه محل حادثه در خیابان تختی اعزام کرد.
علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی در این باره گفت : این کارگرجوان بدون امکانات ایمنی در ارتفاع بالای اسکلت فلزی ساختمان در حال احداث در حال جوشکاری بود که ناگهان به دلیل نامعلومی دچار برق گرفتگی شد و در ارتفاع بالا روی تیر آهن ها گرفتار شده بود .
وی با اشاره به اینکه هر لحظه احتمال داشت این کارگر از بالای ساختمان به پایین سقوط کند، افزود:با توجه به حساسیت حادثه، آتش نشانان بلافاصله با ایجاد کارگاه کار در ارتفاع و انتقال تجهیزات نجات، مصدوم را فیکس کرده ودر عملیاتی حساس و نفسگیر به بهترین نحو به پایین منتقل کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.
عدلو در ادامه گفت : رعایت مسائل ایمنی در جوشکاری یکی از مهمترین فاکتورهایی است که جوشکاران و مسئولان کارگاه ها باید بدان توجه داشته باشند ، در صورت نادیده گرفتن نکات ایمنی و رعایت نکردن آنها خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی رخ می دهد که عواقب ناگواری در پی خواهند داشت.
وی در پایان با بیان اینکه در حین کار کردن با وسایل الکتریکی احتمال برق گرفتگی کارگر جوشکار وجود دارد یاد آور شد: یک جوشکار باید نکات ایمنی را رعایت کند چراکه بی احتیاطی در حین انجام کار باعث برق گرفتگی و خسارات جبران ناپذیر و در نهایت مرگ فرد خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز