دستگیری عامل برداشت های غیر مجاز از حساب پیرمرد

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۷:۲۰:۵۴
کد خبر: ۸۶۲۷۸۶
دستگیری عامل برداشت های غیر مجاز از حساب پیرمرد
فرمانده انتظامی "مرودشت" از دستگیری عامل برداشت های غیر مجاز از حساب بانکی یکی از سالخوردگان در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ" اسماعیل زراعتیان" اظهارداشت: فردی 70 ساله با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس  فتا مراجعه و اظهار داشت با بررسی حساب بانک خود متوجه شدم طی 6 ماه گذشته فردی ناشناس به صورت مداوم از حسابم از طریق خرید اینترنتی برداشت کرده است.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار کارشناسان  پلیس فتا قرار گرفت و آن ها با اقدامات فنی و تحقیقات انجام شده متهم که فردی جوان بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.
رئیس پلیس شهرستان "مرودشت" تصریح کرد: فرد جوان با دیدن مستندات موجود لب به اعتراف گشود و گفت: هنگامی که پیرمرد کارت بانکی خود را برای ثبت نام بیمه خودرو در اختیار وی گذاشته بود در فرصت مناسب رمز دوم کارت را فعال و در زمان های مناسب از حساب شاکی مبلغ 15 میلیون ریال را به صورت خرید شارژ و خرید اینترنتی برداشت کرده ام.
سرهنگ "زراعتیان" با اشاره به اینکه با اعتراف متهم پرده از راز برداشت های غیر مجاز از حساب بانکی پیرمرد برداشته شد، به شهروندان توصیه کرد: کارت بانکی خود را در اختیار فروشندگان قرار ندهید و هنگام خرید، رمز کارت را خودتان وارد کنید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز