برخورد مرگبار تانکر حمل آب با خودرو سواری

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۱:۵۸
کد خبر: ۸۶۷۲۶۱
برخورد مرگبار تانکر حمل آب با خودرو سواری
برخورد شدید تانکر حمل آب با خودروی 206 در جاده شیراز کوار ، مرگ راننده جوان خودرو سواری را در پی داشت.
به گزارش  خبرگزاری برنا ازفارس، ساعت 5:29 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر تصادف تانکر حمل آب و خودروی 206، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 13 و نجاتگران ایستگاه 5 را به محل حادثه ( محور شیراز کوار) اعزام کرد.
عدلو، در این باره گفت: یک دستگاه تریلی حامل آب در مسیر بزرگراه در حال حرکت بود که بنا به علت نامعلومی ناگهان با یک دستگاه خودروی سواری 206 به شدت برخورد کرده و خودرو 206 در زیر تریلی گرفتار شد.
وی با اشاره به محبوس شدن هر دو راننده در این حادثه، افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق خودروها و ایمن سازی محل حادثه، از بروز حوادث بعدی جلوگیری کردند و با استفاده از تجهیزات ویژه، و ست هیدرولیک ،خودرو 206 را از زیر تریلی خارج کرده و افراد محبوس(راننده تریلی وخودروی سواری) را از درون خودروها خارج و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.
علیرضا عدلو خاطر نشان کرد: طبق اظهار تکنسین های اورژانس، متأسفانه راننده خودروری سواری در همان لحظات اولیه حادثه جان خود را از دست داده بود.
با تلاش تیم عملیاتی راننده مصدوم تانکر نیز بعد از خارج شدن از خودرو، به عوامل اورژانس حاضر در محل، جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل داده شد.
گفتنی است؛ آتش نشانان بعد از 2 ساعت تلاش بی وقفه با تحویل محل حادثه به عوامل راهور پایان ماموریت خود را اعلام کردند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز