مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

ستاد ساماندهی استان فارس با موضوع ازدواج برگزارشد

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۹:۳۸
کد خبر: ۸۷۰۳۸۸
ستاد ساماندهی استان فارس با موضوع ازدواج برگزارشد
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: یکشنبه 23 تیر ماه ستاد ساماندهی استان فارس به ریاست استاندار با موضوع ازدواج برگزارشد.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، حیدر علی کامیاب کلانتری اظهارداشت:  ستاد ملی ساماندهی امور جوانان براساس مصوبه هیئت محترم وزیران در جلسه ۲۳/ ۱۲/ ۱۳۸۳ بنا به پیشنهاد سازمان ملی جوانان و به استناد ماده ۱۱۲ قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با عضویت نمایندگان تام‌الاختیار ارگانها و دستگاه‌های متولی در امور جوانان  و به ریاست استاندار محترم دراستان و فرماندار در شهرستانها تشکیل می شود.
وی درادامه بیان کرد: با توجه به آغاز هفته ازدواج از تاریخ 12لغایت 18 مرداد همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) برنامه های توسط اداره کل ورزش و جوانان فارس پیش بینی شده که در ستاد ساماندهی استان فارس به ریاست دکتر عنایت الله رحیمی اعلام شد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: در این جلسه برای هریک از دستگاه های عضو ستاد ساماندهی وظایفی در هفته ازدواج تعریف شده که با ابلاغ استاندار به آنها ، جنبه اجرایی پیدا کرد.
کامیاب کلانتری تاکید کرد: در ستاد ساماندهی ازدواج استان فارس ،  نماینده کمیسیون هماهنگی بانک های استان گزارشی در خصوص وضعیت وام های ارائه شده به جوانان ارائه کردومعاون آموزشی نیروی انتظامی استان فارس نیز در خصوص برگزاری کارگاه های ازدواج ویژه سربازان براساس تفاهم نامه همکاری نیروهای مسلح و وزارت ورزش و جوانان مطالبی را بیان کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز