برپایی میز خدمت برق شیراز در مصلای نماز جمعه

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۸:۳۶:۳۹
کد خبر: ۸۷۱۴۸۰
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: با هدف پاسخگویی بهتر به مردم، میز خدمت این شرکت در محل مصلای نماز جمعه شیراز برپا شد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، مهندس رضا دهنوی اظهارداشت: با توجه به حضور گسترده مردم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه، میز خدمت این شرکت در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، محل برگزاری نماز جمعه، برپا شد.
وی گفت: برپایی میز خدمت با هماهنگی فرمانداری و ستاد اقامه نماز جمعه شیراز و با هدف پاسخگویی بهتر و مطلوبتر به مردم، خصوصا مومنان نمازگزار، از ساعت 9:30 صبح تا قبل از اقامه نماز، برپا شد.
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: در این برنامه تعدادی از مدیران و کارشناسان نواحی برق شیراز حضور داشته و پاسخگوی سئوالات و ابهامات مردم در خصوص مسائل مرتبط با برق بودند.
وی گفت: درخواست‌های شهروندان در این برنامه دریافت و علاوه بر صدور دستورات لازم برای پیگیری خواسته مطرح شده، یک کد پیگیری برای شهروند ارسال شد.
دهنوی با یادآوری اینکه مدت زمان برپایی میز خدمت، سه ساعت بود، افزود: روند پیگیری و نتایج آن از طریق سامانه پیامکی شرکت توزیع نیروی برق و بدون نیاز به مراجعه حضوری، به اطلاع شهروند ارائه کننده درخواست خواهد رسید.
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق شیراز همچنین خاطرنشان کرد: اجرای برنامه میز خدمت در نقاط مختلف نظیر مصلای نماز جمعه، علاوه براینکه زمینه گفت و گوی چهره به چهره را فراهم می کند، امکانی را ایجاد خواهد کرد که مسائل مرتبط با مصرف بهینه برق و دیگر موضوعات فرهنگ شهروندی انتقال داده شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز