مهار زبانه های آتش در کانکس نگهبانی

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۹:۵۱
کد خبر: ۸۷۴۹۶۵
مهار زبانه های آتش در کانکس نگهبانی
یک کانکس نگهبانی در بلوار نیایش در کام آتش فرو رفت و تمامی لوازم موجود در آن در آتش سوخت.
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس،د در پی آتش سوزی در یک کانکس نگهبانی در بلوار نیایش، شاهدان این آتش سوزی با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و از وقوع این حادثه خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان از ایستگاه های 20،4 و 2 را به محل حادثه اعزام کرد.
علیرضا عدلو در گزارش اولیه خود گفت: یک کانکس نگهبانی به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شد که شعله های این آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و مجهز شدن به دستگاه تنفسی، با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از دو رشته لوله آبدهی آتش نشانی از دو ضلع اقدام به مهار شعله‌های آتش کرده و از سرایت بیشتر به محیط اطراف جلوگیری کردند.
عدلو خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از مهار شعله‌های آتش اقدام به جابجایی وسایل سوخته و نیمه سوخته کرده و شعله های پنهان و بجا مانده از این آتش سوزی را به طور کامل خاموش کردند.
سخنگوی آتش نشانی با بیان این که علت این آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شیراز مشخص خواهد شد، اظهار داشت: آتش نشانان پس از اطمینان از عدم شعله وری مجدد، محل حادثه را ایمن سازی کرده و همچنین تذکرات ایمنی لازم را به کارگران و مالکین ارائه دادند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز