آیت‌الله سیّد علی‌اصغر دستغیب:

بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خَیّرساز به بهترین شکل نگهداری شود

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۲:۰۰
کد خبر: ۸۷۶۷۶۶
بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خَیّرساز به بهترین شکل نگهداری شود
آیت‌الله سیّد علی‌اصغر دستغیب رئیس هیأت امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس اگفت:خیران اگر نیت خیری دارند باید آن را در حد کمال به پایان برسانند و توجه شود که نگهداری از بیمارستان‌های خَیّرساز مهم‌تر از ساخت آنها است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،آیت‌الله سیّد علی‌اصغر دستغیب در دیدار  هیأت امنای مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس، اظهار امیدواری کردند خداوند همه کسانی را که در طول این سال‌های متمادی گامی را در جهت اهداف مجمع خیرین تأمین سلامت در استان فارس و در سراسر ایران برداشته‌اند جزای خیر عنایت فرمایند.
ایشان با تاکید بر اینکه رسیدن به پروژه‌های نیمه تمام از یک جهت و نگهداری آنچه که تکمیل شده از جهت دیگر کار بسیار مهمی است، خاطرنشان کرد: «الاکرام بالاتمام» یعنی در انجام کار خیر و نیکی باید آن کار به پایان برسد و تمام شود و نباید آن را ناقص رها کرد.
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: کرامت تحقق این کارها به این است که تمام شود و نیمه تمام گذاردنشان کار یک انسان با ایمان و متعهد در برابر خداوند و در جهت منافع مردم نیست.
مسئول حوزه علمیه رضویه شیراز با بیان اینکه در روایتی از امام محمدباقر(علیه السلام) آمده است «الابقاء علی العمل اشدّ من العمل»، عنوان کرد: نگهداری و مراقبت از عمل و کاری که انجام گرفته سخت‌تر از انجام آن عمل است.
وی افزود: فرض کنید پروژه یا بیمارستانی را ساختیم و تمام شد اما نگهداری آن مهم است؛ باید به فکر مدیریت صحیح آن باشیم و بیندیشیم که چگونه باید برنامه‌ریزی کنیم که نهاد تاسیس شده معطل نماند و از لحاظ عمرانی آرام آرام به سمت فرسودگی پیش نرود و از لحاظ کیفیت به سمت عقب ماندگی نرود و این مطلب مهمی است که بیمارستان خیریه یا هر نامی که دارد به گونه‌ای نباشد که اعتبارش در اذهان کم شود و بیمارستانی که توسط بانیان خیر به بهترین وضعیت ساخته و تجهیز شده، بایستی در طول زمان با همفکری و همیاری، حرکتی در سمت و سوی اعتبار بیشتر و اعتمادسازی افزونتر صورت بگیرد.
 آیت‌الله دستغیب در پایان بیان کرد: از زحمات و تلاش‌های مستمر جناب آقای دکتر ایمانیه تقدیر و تشکر داریم، همیشه برای ایشان دعا می کنیم که از بانیان و موسسین خیر این اساس بودند و همچنان هم ادامه می‌دهند. شایان ذکر است بعد از اینکه مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عهده جناب آقای دکتر بهادر آمد ایشان هم حقاً و انصافاً کم نگذاشتند و در هر زمینه‌ای و هر کجا چه در برنامه‌هایی که رسماً مطرح بوده و گاهی هم در حاشیه قضیه، همکاری و همراهی و تقویت مجمع خیرین سلامت را داشته اند و از ایشان تشکر می‌کنیم. همچنین از همه عزیزان هیئت امنا، چه از شیراز و چه از شهرستان‌ها حقیقتاً متشکر و سپاسگزاریم و از خداوند مسئلت داریم که خیر دنیا و آخرت را به همه به احسن وجه عنایت بفرماید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز