معاون اجتماعی و مشارکتهای مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز

اکران فیلم سینمایی در هنرشهر آفتاب برای کودکان محلات کم برخوردار

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۹:۰۹
کد خبر: ۸۷۷۰۴۳
اکران فیلم سینمایی در هنرشهر آفتاب برای کودکان محلات کم برخوردار
معاون اجتماعی و مشارکتهای مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: فیلم سینمایی ویژه کودکان برای 800 نفر از کودکان محله‌های محروم و کمتر برخوردار شیراز در مجموعه سینمایی هنرشهر آفتاب اکران شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سارا همت اظهار کرد: ۸۰۰ نفر از کودکان محلات کمتر برخوردار شهر در برنامه‌های متنوع نشاط اجتماعی، تماشای فیلم کودک و بازی‌های شاد کودکانه توسط معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری با مشارکت مجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب حضور یافتند.
وی با تاکید بر اینکه محلات از بنیادی‌ترین عناصر شهری و حلقه واسط بین شهر و شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: در این میان، خانه‌های محله به عنوان پایگاه‌های محله‌ای با هدف ارائه خدمات رایگان به شهروندان در محلات کم برخوردار تاسیس شدند.
معاون اجتماعی و مشارکتهای مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز بیان کرد: در شهر شیراز ۷ خانه محله وجود دارد که به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود.
همت عنوان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز یکی از اعضای فعال هیئت امنای خانه‌های محله است که به صورت مستمر در جلسات ماهانه این مراکز شرکت و خدمات رایگان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، تفریحی، گردشگری و غیره ارائه می‌کند.
معاون اجتماعی و مشارکتهای مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: روز سه‌شنبه 1 مردادماه با همراهی خانه محله شیخ علی چوپان، اردویی در باغ خانواده امیرکبیر، ویژه اهالی این محله و با حضور کودکان و نوجوانان برگزار شد که این برنامه به صورت مستمر تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز