فارس نایب قهرمان مسابقات فوتسال سازمان زندان ها شدند

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۶:۲۹:۲۶
کد خبر: ۸۷۸۰۳۰
فارس نایب قهرمان مسابقات فوتسال سازمان زندان ها شدند
فارس نایب قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان منطقه۷ سازمان زندان ها شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مسابقات فوتسال کارکنان منطقه۷ سازمان زندان ها با حضور کارکنان زندان های استان های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس در شیراز برگزار شد و استان های؛ خوزستان قهرمان و فارس نایب قهرمان این مسابقات شدند.
مصطفی کیشانی سرپرست اداره کل زندان های فارس در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان منطقه۷ سازمان زندان ها ضمن قدردانی از همکاری مدیران کل زندان ها و شرکت کارکنان در این مسابقات گفت: ورزش جزء نیازهای اساسی برای جسم و روح آدمی است.
کیشانی افزود: داشتن جامعه ی سالم و پرنشاط در گرو توسعه ورزش است و پرداختن به امر مهم ورزش در محیط کار، باعث ایجاد روحیه سالم، انرژی و نشاط در بین کارکنان خواهد بود.
وی ادامه داد: فواید ورزش و نشاط برکسی پوشیده نیست و این مهم به خصوص برای کارکنان ادارات که مدت زیادی در حالت ثابت پشت میز نشین هستند ضروری تر است.
سرپرست اداره کل زندان های فارس گفت: ورزش باعث ارتقای روحیه و افزایش راندمان کاری کارکنان می شود بنابراین هزینه برای ورزش، نوعی سرمایه گذاری است که با اندکی توجه نتایج مثبتی را برای سیستم به همراه خواهد داشت .
کیشانی اظهار داشت: آثار ورزش را می توان در افزایش بهره وری سرمایه انسانی، راندمان کاری پرسنل، حفظ آمادگی جسمانی و روحی کارکنان، کاهش مرخصی استعلاجی، افزایش روحیه جمعی و کار تیمی و در نهایت تکریم ارباب رجوع مشاهده کرد.
کیشانی اضافه کرد: به منظور توسعه ورزش کارکنان و ترویج شادابی و نشاط در بین کارکنان، مدیران نقش اساسی دارند.
شایان ذکر است مراسم اختتامیه با حضور کیشانی سرپرست اداره کل زندان های فارس و حامد کریمی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی برگزار شد و در این دوره از مسابقات سعید طرفی از اداره کل زندان های خوزستان به عنوان آقای گل مسابقات معرفی شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز