برپایی میز خدمت توزیع برق شیراز در مصلاهای نماز جمعه

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۵:۴۰
کد خبر: ۸۷۸۷۷۴
برپایی میز خدمت توزیع برق شیراز در مصلاهای نماز جمعه
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: میز خدمت این شرکت در مصلای نماز جمعه شیراز و شهرک های شمالغرب شیراز برپا شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  سید باقر احمدی گفت: همزمان با چهلمین سال اقامه نماز دشمن شکن جمعه، میز خدمت با حضور مدیران امور و نواحی مختلف این شرکت در محل مصلاهای نماز شیراز برپا شد.
احمدی گفت: شرکت توزیع نیروی برق شیراز همزمان با مصلای نماز جمعه واقع در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)، در شهرک گلستان و گویم نیز میز خدمت را پیش بینی کرده بود که با حضور مدیران، معاونان و کارشناسان این شرکت، خدماتی به شکل حضوری به ارباب رجوع که عمدتا از مومنان نمازگزار جمعه بودند، ارائه شد.
وی خاطرنشان کرد: برپایی میز خدمت اقدامی شایسته است که در راستای تکریم مردم و پاسخگویی به سئوالات، ابهامات و ارائه راهنمایی های لازم برای استفاده مطلوبتر شهروندان از خدمات دوایر اجرایی، انجام میشود.
احمدی اضافه کرد: امسال و با توجه به قرار داشتن در چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در ایران اسلامی و حرم سوم اهل بیت(ع)، شرکت توزیع نیروی برق شیراز نیز همانند بسیاری از دوایر و دستگاههای اجرایی، زمینه پاسخگویی به مردم را با برپایی میز خدمت فراهم کرد.
مدیر روابط عمومی توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه برپایی میز خدمت در محل مصلای نماز جمعه، اقدامی مستمر و برنامه ریزی شده برای مدیران این شرکت محسوب می شود، گفت: در جمعه گذشته تعداد چهل نفر  از شهروندانی که پیرامون دریافت خدمات مختلف از توزیع برق شیراز پرسش یا مشکلی داشتند به مدیران حاضر در مصلای نماز مراجعه کردند.
احمدی خاطرنشان کرد: تمام تقاضاهای ارائه شده از سوی شهروندان با کد رهگیری مشخص و امکان پیگیری به شکل حضوری یا غیرحضوری برای افراد فراهم شده است.
مدیر روابط عمومی توزیع نیروی برق شیراز گفت: بیشترین تقاضاها و مراجعات مربوط به مسایل مربوط مشترکین ، بازرسی و باغشهر ها بوده است.
احمدی تاکید کرد که برپایی میزخدمت در محل مصلای نماز جمعه، براساس برنامه تدوینی شرکت توزیع برق شیراز تداوم خواهد داشت و اطلاع رسانی لازم نیز در این خصوص انجام میشود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز