مدیر کل ورزش استان فارس :

خبرنگاران ارتشی در خدمت جامعه و قشر تاثیر گذار هستند

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۰:۴۹
کد خبر: ۸۸۰۴۱۳
خبرنگاران ارتشی در خدمت جامعه و قشر تاثیر گذار هستند
مدیر کل اداره ورزش و جوانان فارس نیز در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته خبرنگار به اصحاب رسانه گفت : از تشکیل انجمن صنفی و یکجا جمع شدن خبرنگاران خرسندیم.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،حیدر علی کامیاب با تاکید بر اینکه خبرنگاران ارتشی در خدمت جامعه و قشر تاثیر گذار هستند،ابراز کرد:امروزه در همه حوزه ها در دنیا قشر خبرنگاران هستند که بدون ادعا حضور دارند و در حال خدمت هستند و در استان فارس نیز از این لحاظ در حوزه رسانه غنی هستیم .
کامیاب با اشاره به اینکه در سال جاری فارس دستخوش حوادثی بود که خبرنگاران با انعکاس واقعیت و با قلم و تصویر خود این لحظات را ثبت کردند و در نهایت مطالبه گری به حقی را به دنبال داشت، تصریح کرد:امروز اگر مردم طالب حقی هستند از رسانه ریشه دارد.
وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته ازدواج گفت:این هفته ، هفته ازدواج است و در این خصوص اداره ورزش و جوانان برنامه ازدواج اسان دارد و در طول سال هم شهرستانهای مختلف با کمک بهزیستی و شهرداری ها برنامه مشاوره قبل ، حین و بعد از ازدواج داریم.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان فارس همچنین از تخصیص وام به جوانان در استانه ازدواج خبر داد و گفت:در سال ۹۷،مبلغ ۶ میلیارد برا ی خرید تجهیزات و اشتغال و عیره به جوانان وام ۴ درصد داده ایم و در حوزه خدمات ازدواج هم که قبلا هر نفر ۱۵ میلیون تومان بود با پیگیری های انجام شده دوبرابر و به ۳۰ میلیون تومان به ازاء هر نفر افزایش پیدا کرد.
کامیاب در پایان ابراز کرد:باید از جوانان حوزه رسانه بیشتر حمایت شود و امیدوارم همه مدیران در جشن های مردمخبرنگاران در روزهای اتی حصور پیدا کنند.
نظر شما