تشریح برنامه های «هفته ازدواج» در کانون های مساجد استان فارس

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۵:۱۶
کد خبر: ۸۸۱۱۷۹
تشریح برنامه های «هفته ازدواج» در کانون های مساجد استان فارس
مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس برنامه های «هفته ازدواج» در بیش از یکهزار و 200 کانون مساجد استان را تشریح کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، «حجت الاسلام حسین امیدی»، مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس امروز (14مرداد) در نشست اداری با تشریح برنامه های «هفته ازدواج» گفت: با عنایت به فرارسیدن اول ماه ذی الحجه مصادف با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و آغاز هفته ازدواج از12 الی 18 مرداد برنامه های ویژه توسط کانون های مساجد استان تدارک دیده شده و در حال برگزاری است.
وی با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم برای آگاهی بخشی به جوانان و ترغیب آنان به ازدواج گام برداریم، افزود: کانون های مساجد با توجه به ارتباط مستقیمی که با آحاد و اقشار مختلف مردم در هر گروه سنی به ویژه جوانان جامعه دارند، برنامه هایی را در راستای ترویج ازدواج آسان برگزار می کنند.
مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس با اشاره به اینکه بیشتر برنامه ها در حوزه آموزش و آگاهی بخشی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: کارگاه های آموزشی «مهارت های قبل از ازدواج» ویژه والدین، «انتخاب همسر» برای اعضای جوان دختر و پسر کانون ها، «مهارت های همسرداری» و «ارتباط زوجین» برای زوج های جوان از جمله برنامه هایی است که در کانون های مساجد استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: سخنرانی ائمه جماعت با موضوع های «تحکیم بنیان خانواده» و «ازدواج های آسان» مشاوره های گروهی و خصوصی با حضور اساتید حوزه های علمیه و دانشگاه و پاسخگویی به سئوالات و شبهات در این زمینه از دیگر برنامه های هفته ازدواج در کانون های مساجد استان فارس است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز