اطفای حریق در ارتفاعات پیراشکفت خان زنیان شیراز

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۵:۵۰:۱۳
کد خبر: ۸۸۱۲۳۱
اطفای حریق در ارتفاعات پیراشکفت خان زنیان شیراز
با تلاش نیروهای منابع طبیعی آتش سوزی عرصه های منابع طبیعی در منطقه پیراشکفت خان زنیان شیراز با کمک نیروهای امدادی منابع طبیعی و مردم محلی مهارشد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: این آتش سوزی که از شنبه 12 مرداد ماه در ارتفاعات منطقه پیراشکفت خان زنیان شیراز آغاز شده بود با کمک نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست و نیروهای مردمی بطور کامل مهار شد.
دکتر شهرام منتصری که در جریان انجام عملیات اطفای حریق در کنار سایر نیروهای منابع طبیعی حضور داشت ضمن اشاره به اطفای کامل این حریق در ساعات اولیه اظهار داشت: متاسفانه عملیات اطفای حریق به علت مرتفع بودن منطقه ، سخت گذر بودن و وزرش باد بسیار سخت و طاقت فرسا بود و موجب شد تا پس از انجام این عملیات آتش مجددا شعله ور شود.وی اظهار داشت با کمک نیروهای پرتلاش منابع طبیعی از ابتدای شروع حریق تاکنون نهایتا آتش در اکثر قسمتهای این منطقه خاموش شده و تنها در بخش‌هایی از نقاط صعب العبور، همچنان دود ناشی از اطفای حریق وجود دارد که با نظارت تیم پایش حریق منابع طبیعی نگرانی در این خصوص وجود نداشته و حریق بطور کامل مهار شده است.
وی با اشاره به حضور نیروهای منابع طبیعی و امدادی حریق در منطقه افزود:این نیروها ضمن انجام پایش مستمر تا اطمینان از اطفای کامل حریق و جلوگیری از روشن شدن مجدد آتش در منطقه حضور دارند.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس افزود: سطح حریق و میزان خسارت وارده ناشی از آن  هنوز مشخص نیست وپس از پایان عملیات و پایش زمینی توسط نیروهای فنی منابع طبیعی مورد بررسی قرار گرفته و اعلام خواهد شد .
روستای پرشکفت بخش ارژن در ۷ کیلومتری شهر خان زنیان و ۳۷ کیلومتری جنوب غرب شیراز قرار دارد
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز