مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

راه شفاف سازی، وجود قلم‌های توانمند است/ بهره برداری از ورزشگاه ۶ هزار نفری شهرشیراز درهفته دولت

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۷:۴۲:۳۸
کد خبر: ۸۸۳۶۴۶
راه شفاف سازی، وجود قلم‌های توانمند است/ بهره برداری از ورزشگاه ۶ هزار نفری  شهرشیراز درهفته دولت
مدیرکل ورزش و جوانان فارس راه شفاف سازی را وجود قلم‌های توانمند دانست و گفت: خبرنگاران اگر معتمد مردم هستند باید اقدامات را اطلاع رسانی کنند.
به گزارش خبرنگار برنا از فارس، حیدر علی کامیاب کلانتری در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار با تاکید براینکه توانمندی‌های اصحاب رسانه در فارس موجب بالا رفتن توقع مردم از آنها شده اظهارداشت:خبرنگاران چشم و گوش مردم هستند و مردم فارس در سطح استان چشم و گوش‌های مطمئن دارند.
وی با بیان اینکه امروزه خبرنگاران با هر طیف کاری و سیاسی در کنار مدیران استقلال فعالیت دارند، عنوان کرد: امروز مدیران ارشد استان به این توانمندی، صداقت، شجاعت و استقلال فکری خبرنگاران پی برده‌اند و به همین میزان توقعات از این قشر بالا رفته است. 
مدیرکل ورزش و جوانان فارس رتبه استان فارس در سطح رسانه در کشور اول دانست و بیان کرد: در بسیاری اتفاق های طبیعی مانند سیل، ٧٠ درصد مشارکت مردم به دلیل اطلاع رسانی خوب و به موقع خبرنگاران بود. 
کامیاب کلانتری  سپس با انتقاد از برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی، ابرزاداشت: شایعه سازی و دروغ پردازی در شبکه های اجتماعی بسیار شدت گرفته است به گونه ای که خلیل عقاب به عنوان یک چهره ورزشی ملی و بین المللی  به واسطه مطالب شبکه های فضای تخریب شده است.
وی  درادامه  افرادی را که از انعکاس اخبار اقدامات موفق دولت ناراحت می‌شوند را جزء افرادی که رابطه خوبی با نظام ندارند  دانست و تصریح کرد: خبرنگاران باید خدمات دولت را برجسته کنند و  با تخلف یک مدیر  کل خدمات را زیر سوال نبرند زیرا  اگر مردم نسبت به خدمتگزاران بی اعتماد شوند، دیگر نمی‌توان کار کرد. 
بهره برداری از ورزشگاه 6 هزار نفری درهفته دولت
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس  با اشاره به  بهره برداری از ورزشگاه 6 هزار نفری درهفته دولت، تاکید کرد:  در هفته دولت تعداد 80 پروژه  در بخش های مرتبط با  ورزش و جوانان استان  فارس به بهره برداری می رسد.
کامیاب کلانتری تاکید کرد:بهره برداری از تعدادی خانه جوان شهرستانها به منظور خدمات رسانی به جوانان نیز ازدیگر فعالیت های انجام شده درهفته دولت خواهد بود.
دولت مسئولیتی  درزمینه حمایت مالی از تیم‌های حرفه‌ای فوتبال ندارد
وی دربخش  دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه  دولت مسئولیتی در زمینه حمایت مالی از تیم‌های حرفه‌ای فوتبال ندارد، گفت: با وجود تمام تنگناهای قانونی و مالی، حمایت‌های زیادی از تیم‌های فوتبال در فارس انجام شده است اما  مشکل فوتبال فارس، پول نیست و باید  با نقدهای سازنده و شناخت مشکلات راهکارهای برای حل این مشکل یافت.
کامیاب کلانتری با اشاره به بخشی از موفقیت های ورزشکاران فارس در رشته های مختلف  اظهارداشت:  تیم های زیادی در رشته های مختلف ورزشی در لیگ های برتر حضور دارند که  نیازمند کمک اداره کل ورزش و جوانان می باشند و علاوه برآن بودجه های حوزه ورزش و جوانان  باید هزینه فضای عمرانی و پروژه ها را نیز تامین  کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز