مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی فارس:

جشنواره ملی تئاتر شهروند، زمینه ساز اتفاقات ارزشمند فرهنگی و هنری خواهد بود

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۵:۵۳
کد خبر: ۸۸۵۰۲۳
جشنواره ملی تئاتر شهروند، زمینه ساز اتفاقات ارزشمند فرهنگی و هنری خواهد بود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: پیوند بین شهرداری شیراز و فرهنگ و ارشاد استان وجود داشت و دارد و این ارتباط و تعامل شکل گرفته است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس؛ صابر سهرابی  به مناسب افتتاحیه نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند، کودک گفت: پیوند بین شهرداری شیراز و فرهنگ و ارشاد استان وجود داشت و دارد و این ارتباط و تعامل شکل گرفته است.
وی با اشاره به اینکه استقبال از نخستین دوده این جشنواره در نوع خود بی نظیر است افزود: استقبال هنرمندان تئاتر کشور با ارسال بیش از ۱۰۷ اثر نمایشی از این رویداد قابل تقدیر است و نشان دهنده صبغه فرهنگی و هنری فارس و شیراز به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر ایران اسلامی دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی فارسبا بیان اینکه هنرهای نمایشی یکی از تاثیرگذارترین هنرهاست،  اضافه کرد: ما با تمام توان در کنار هنرمندان در اجرای برنامه‌های استانی و ملی هستیم.
سهرابی ضمن قدردانی از تلاش های انجمن هنرهای نمایشی فارس افزود : با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته از سوی انجمن نمایشی امید آن داریم شاهد بهبود هر چه بهتر فعالیت های نمایشی در شیراز و استان باشیم.
وی اظهار امیدواری کرد حضور ۱۱ گروه منتخب از بین هنرمندان توانمند کشور در شیراز ضمن ایجاد فضای نشاط اجتماعی و بردن تئاتر به محله ها و در کنار مردم ، زمینه ساز حمایت هرچه بیشتر مردم فرهیخته شیراز از رویدادهای هنری گردد.
نظر شما
پرونده ویژه