مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی فارس:

جشنواره ملی تئاتر شهروند، زمینه ساز اتفاقات ارزشمند فرهنگی و هنری خواهد بود

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۵:۵۳
کد خبر: ۸۸۵۰۲۳
جشنواره ملی تئاتر شهروند، زمینه ساز اتفاقات ارزشمند فرهنگی و هنری خواهد بود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: پیوند بین شهرداری شیراز و فرهنگ و ارشاد استان وجود داشت و دارد و این ارتباط و تعامل شکل گرفته است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس؛ صابر سهرابی  به مناسب افتتاحیه نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند، کودک گفت: پیوند بین شهرداری شیراز و فرهنگ و ارشاد استان وجود داشت و دارد و این ارتباط و تعامل شکل گرفته است.
وی با اشاره به اینکه استقبال از نخستین دوده این جشنواره در نوع خود بی نظیر است افزود: استقبال هنرمندان تئاتر کشور با ارسال بیش از ۱۰۷ اثر نمایشی از این رویداد قابل تقدیر است و نشان دهنده صبغه فرهنگی و هنری فارس و شیراز به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر ایران اسلامی دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی فارسبا بیان اینکه هنرهای نمایشی یکی از تاثیرگذارترین هنرهاست،  اضافه کرد: ما با تمام توان در کنار هنرمندان در اجرای برنامه‌های استانی و ملی هستیم.
سهرابی ضمن قدردانی از تلاش های انجمن هنرهای نمایشی فارس افزود : با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته از سوی انجمن نمایشی امید آن داریم شاهد بهبود هر چه بهتر فعالیت های نمایشی در شیراز و استان باشیم.
وی اظهار امیدواری کرد حضور ۱۱ گروه منتخب از بین هنرمندان توانمند کشور در شیراز ضمن ایجاد فضای نشاط اجتماعی و بردن تئاتر به محله ها و در کنار مردم ، زمینه ساز حمایت هرچه بیشتر مردم فرهیخته شیراز از رویدادهای هنری گردد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز