رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان:

خانه جوان لارستان در هفته دولت افتتاح می شود

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۶:۲۶
کد خبر: ۸۸۷۸۰۴
خانه جوان  لارستان در هفته دولت افتتاح می شود
رئیس ورزش و جوانان لارستان از افتتاح خانه جوان این شهرستان در هفته دولت امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،محمدحسن طیبی با اشاره به اینکه تاسیس خانه جوان از محل 27 درصد ارزش افزوده در استان ها مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان است، اظهار داشت: خانه جوان لارستان با حضور مسوولان فارس و شهرستان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
وی ابراز داشت: این خانه جوان با زیر بنای 700 متر مربع و هزینه ای بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال در مجموعه ورزشی تختی لار احداث شده است.
رئیس ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه خانه جوان لارستان، دومین خانه جوان استان فارس است که مورد بهره برداری قرار می گیرد، تصریح کرد: این پروژه از طرح های ملی و اعتبار آن توسط دولت تامین شده است.
طیبی هدف از احداث خانه جوان لارستان را اشتغال زایی، مسوولیت پذیری جوانان، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ازدواج و دیگر موارد مشکلات جوانان عنوان کرد و ابراز داشت: هم اکنون 10 سازمان مردم نهاد (سمن) در لارستان زیر نظر اداره ورزش و جوانان فعالیت می کنند.
وی با اشاره به اینکه در راستای تشکیل سازمان های مردم نهاد باید مشارکت قشرهای مختلف از دانشگاه، بسیج و مدارس صورت گیرد، خاطرنشان کرد: بایستی جوانان را باور کنیم و با اعتماد به آنها زمینه توسعه پایدار در تمامی عرصه ها را فراهم سازیم.
رئیس ورزش و جوانان لارستان با تاکید بر اینکه سعی می کنیم تا پروژه چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید دانشیار لار به عنوان سومین طرح ملی این شهرستان در سال 98 افتتاح شود، ادامه داد: برای این پروژه ورزشی مبلغ 40 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.    
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز