اجرای موفقیت آمیز رزمایش قطع برق مراکز حساس در شیراز

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۱:۲۵
کد خبر: ۸۸۷۸۲۵
اجرای موفقیت آمیز رزمایش قطع برق مراکز حساس در شیراز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: رزمایش مهم قطع برق مراکز حساس در شیراز با موفقیت کامل اجرا شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهندس جلال زراعت پیشه گفت: رزمایش قطع برق مراکز حساس شهرستان شیراز اجرایی شد.
وی در توضیح سناریوی این رزمایش، گفت: با توجه به اهمیت آمادگی مراکز حساس در مقابل بروز حوادث غیرمترقبه و قطع برق در زمان بروز این حوادث، شرکت توزیع نیروی برق شیراز رزمایش قطع برق مراکز حساس را اجرا کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز تاکید کرد: در این رزمایش اهداف مد نظر در این رزمایش، بررسی سرعت عمل و توانایی این مراکز در استارت دیزل ژنراتورها و تامین برق مورد نیاز(بصورت  خود تامین )، بررسی آماده به کار بودن دیزل ژنراتورها، بررسی و حصول اطمینان از  وجود و حضور  نیروی انسانی ماهر تاسیسات برق در مرکز مربوطه و دارای مهارت استفاده   از دیزل ژنراتورها ی خود در مراکز حساس بود.
زراعت پیشه گفت: در این رزمایش برق مراکز مهمی ازجمله : استانداری فارس، فرمانداری شیراز، صدا و سیمای مرکز فارس، بیمارستان‌های نمازی، اردیبهشت، دکتر خدادوست، فرودگاه شهید آیت الله دستغیب، ورزشگاه حافظیه، کارخانه سیمان، نمایشگاه بین المللی، مجتمع تجاری خلیج فارس، یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی و مخزن آب دوکوهک، قطع شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: دراین رزمایش نمایندگان محترم  از استانداری فارس، فرمانداری شهرستان شیراز، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استانداری فارس و عوامل پشتیبان و مجموعه مهندسی تاسیسات مراکز حساس , این شرکت را در این امر مهم همراهی و از زحمات ایشان قدردانی نمودند .
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت:  بعد از ارزیابی نهایی از عملکرد دستگاه‌ها و مراکز حساس در مواجهه با رزمایش قطع برق، نتایج به مراکز تصمیم گیری منعکس شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز