برخورد مرگبار کامیون با سه خودرو در دو کوهک

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۲۹:۰۳
کد خبر: ۸۹۰۲۳۸
برخورد مرگبار کامیون با سه خودرو در دو کوهک
برخورد یک دستگاه کامیون با دو دستگاه وانت نیسان و یک خودرو سواری پراید سه کشته و زخمی به دنبال داشت.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، وقوع این حادثه را شهروندانی که در جاده دوکوهک، در حال گذر بودند به سامانه 125 اطلاع رسانی کردند و آتش‌نشانان ایستگاه 8 به همراه گروه امداد و نجات بلافاصله راهی محل حادثه شدند.
علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو کامیون در مسیر به علت نامعلوم به شدت با وانت نیسان در حال حرکت و دوستگاه خودروی پراید و وانت نیسان پارک شده برخورد و در نهایت منجر به مصدومیت شدید عابر پیاده گردید.
وی افزود: آتش‌نشانان همزمان با اجرای عملیات ایمن‌سازی و تحویل عابر پیاده 35 ساله که در این تصادف از ناحیه پا و دست مجروح شده بود به عوامل اورژانس، با بکار گیری تجهیزات نجات، موفق شدند دو راننده کامیون و وانت نیسان را که به دلیل شدت برخورد در خودروها گرفتار شده بودند و به شدت آسیب دیده بودند با رعایت اصول ایمنی از خودرو بیرون آورده و برای مداوا به امدادگران اورژانس سپردند.
عدلو تصریح کرد: عوامل اورژانس با انجام معاینات اولیه بر روی هر سه مصدوم، مرگ راننده 61 ساله وانت نیسان را تائید کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: راننده کامیون و عابر پیاده به دلیل جراحات وارده توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
نظر شما